לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

We're all stars now in the dope show


I'll be your lover, I'll be forever I'll be tomorrow, I am anything when I'm high

Avatarכינוי:  Miss Obscene

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2009

יומן מלחמה


נעלמתי,אני יודעת.
ישנם אנשים שלא שמעו ממני כבר למעלה מחודש.
מה עובר עליי כיום? הו,זה נחמד;
הישוב שלי,הבית שלי,המקום בו אני אמורה להרגיש בטוחה ושלווה כבר לא כזה.
הטילים מגיעים עד לגן יבנה,לאן שהערבים רוצים שהם יגיעו.ולי בבית,אין מקלט,הבית שלי יכול להיהרס בכל שנייה.
למזלי,יש אנשים טובים,שייבורכו,שאיכפת להם.אותם האנשים הם חברים מאוד קרובים שלנו,שמארחים אותנו אצלם זה כבר שבועיים.
אז כן,אני בטוחה לי בבת ים.אבל חלק מהחברים שלי גרים בגן יבנה ובאשדוד,ואני מתה מדאגה בכל יום.
בחיי,שאני מאחלת לבני זונות האלה מוות קשה ומלא ייסורים,אף על פי שלא נראה שהמדינה המפגרת שלנו תגרום לכך.המקסימום בטח יהיה יותר מינימום,אבל שיהיה.
דאלבאיובי,התעוררו סוף סוף;רק אחרי שכמה ערים גדולות נפגעו.
אניוואיז,אני מאחלת לכולנו לשרוד את החרא הזה,שנצא עם ידנו על העליונה,ועם מינימום נפגעים.
אחלה של יום הולדת יהיה לי ביום שלישי הקרוב,הא? לא נורא...יש לי עם מי להעביר אותו.לא עם כל מי שאני רוצה,אבל אני מלאת תודה שלפחות עם כמה מאותם שחשובים לי.

להת'
נכתב על ידי Miss Obscene , 10/1/2009 19:06  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,274
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMiss Obscene אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Miss Obscene ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)