לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיי במימד מקביל-Simple Notes



כינוי:  Revitalush_XD

בת: 30

ICQ: 240574868 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2008

ייעוץ מעודן


עדן-"היי, מה קורה?"

אני-"אחלה, איפה היית?"

עדן-"עניינך?"

אני-"לא, אז סתם שאלתי"

עדן-"הלכתי לראות את תומר משחק כדורסל עם חברים שלו בבצפר"

אני-"ואיך היה?"

עדן-"מענג ביותר..."

אורי-"טוב טוב, הבנתי, אתן לא רוצות אותי פה! הלכתי!" והוא הלך...

אני-"ועכשיו באמת, איפה היית?"

עדן-"אמרתי לך כבר..."

אני-"אה, טוב...משועממת...טוב, אני צריכה לדבר איתך, זה דיי חשוב"

עדן-"שנייה אני רק יתלה את הז'קט."

אני-"טוב, באתי בשביל לשאול מה את ממליצה לי לעשות בשביל שדנה תישאר"

עדן-"מה, היא עוברת בצפר?!"

אני-"מה את סתומה?! התכוונתי ללהקה."

עדן-"אה...טוב זה היה ברור מאליו, חשבתי יש חדשות...למה את חושבת שיהיו לי רעיונות?"

אני-"לא יודעת...אולי כי בדרך כלל יש לך...?"

עדן-"אולי...טוב תתארי לי את המצב..."

אני-"איזה מצב?"

עדן-"שבגללו דנה רוצה לעזוב..."

אני-"את היית שם, למה אני צריכה לתאר לך?"

עדן-"כי זה לא בהכרח בגלל זה...יאללה תתארי!"

אני-"טוב...(משוגעת) דנה לא רצתה לעשות חזרות בטענה שהיא יודעת הכול וכמעט אף פעם לא טועה ואהוד צרח עליה צרחת מוות שזאת להקה ושהיא לא יכולה לעשות מה שבא לה"

עדן-"ובגלל זה לדעתך היא רוצה לעזוב?"

אני-"בגלל שצעקו עליה?"

עדן-"אני שואלת אותך..."

אני-"לא, זה בטח בגלל שזה היה אהוד. מה היה איכפת לה אם זה היה מישהו אחר?!"

עדן-"זהו, פתרת את זה לבד!"

אני-"מה?"

עדן-"תגרמי לאהוד להתנצל! למרות שלא נראה לי שזה כל כך יעזור...תגרמי לו אז להתנצל ולהתחנן!"

אני-"מה?! איך בדיוק?! לא נראה לי שהוא כל כך רוצה אותה שם, הוא גם בצ'יק יכול למצוא מחליף!"

עדן-"נו, אז מה הבעיה?"

אני-"דנה חברה שלי, בזכות דנה הכרתי את כולם ואני לא רוצה להיות הבחורה היחידה שם!"

עדן-"אז תגידי לאהוד שאם הוא לא מתנצל...אהמ, סליחה...מתחנן לדנה שתחזור, גם את פורשת. ותגידי לינון ונדב לשתף איתך פעולה"

אני-"דווקא נחמד...אבל לא נראה לך שיש דרך נחמדה יותר? אני בכל זאת רוצה להישאר חברה של שניהם..."

עדן-"תנסי לדבר עם אהוד, לראות מה עובר עליו. בשביל זה את צריכה אבל גם לגייס את ינון, הם חברים טובים וזה יילך לך יותר בקלות. בטוח עובר עליו משהו, לא נראה לי שהוא סתם ייצא עליה בכל הזדמנות"

אני-"נכון...נשמע הגיוני...אז יש לנו פה בעצם שתי תוכניות?"

עדן-"שתי תוכניות? אה כן..."

אני-"וואי בחיי שאת מרחפת לפעמים...ומה החלק שלך בזה?"

עדן-"סליחה?! אני הגיתי את זה! תגידי תודה שעזרתי לך בכלל! עשיתי לך פה 50% מהתוכניות!"

אני-"אוקיי! אוקיי! תודה!"

עדן-"אין בעד מה! פחח...טוב אני נאלצת לגרש אותך, אני צריכה להתקלח, ביי"

אני-"ביי ביי"  מזל שבאתי לדבר איתה. אבל אני לא מי יודע מה חברה טובה של ינון...לא נראה לי שהוא ירצה שאהוד, החבר הכי טוב שלו, ישפוך ת'לב שלו אצלי...שלא לדבר על הרעיון של הפרישה מהלהקה, בכל זאת, שניהם הקימו אותה ביחד...אבל נקווה לטוב, בכל זאת...יש לי מטרה טובה ביותר.

 

הפוסט הבא יהיה בשבוע הבא...

 

 

 

נכתב על ידי Revitalush_XD , 23/5/2008 15:58  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פיצול אישיות


שיחת טלפון טיפוסית:

אני-"יעל מה נשמע?"

יעל-"כרגיל, יש חדש?"

אני-"כן, אפשר לומר...יש מצב שאת עושה לי טובה קטנה?"

יעל-"תלוי איזה...למה, מה קרה?"

אני-"תשאלי את אחותך אם היו לה חברים מהבית ספר שקטנים ממנה בשנה..."

יעל-"אה, על זה אני יכולה לענות לך"

אני-"ו...?"

יעל-"היה לה...אחד...אבל היא הייתה חברה שלו כי בא לה...משועממת..."

אני-"את יודעת מי זה היה?"

יעל-"משהו עם י', אני לא זוכרת ממש..." עם י'?! =\

אני-"אז תשאלי אותה...היא בבית?"

יעל-"כן...שנייה" לחץ היסטרי...אוף, למה לעזאזל זה אמור לעניין אותי?!

יעל-"את פה?"

אני-"לא...לאן אני כבר אלך?!"

יעל-"אוקיי...טוב היא אמרה שקוראים לו יובל..." מה עובר עליי?! למה אני לא שמחה מזה?! רגע, יובל? אבל הוא לא...?

אני-"אבל הוא לא...?"

יעל-"כן, הוא כן...אבל מסתבר שהוא גילה את זה לעולם רק בתחילת השנה...מגיע לה!"

אני-"אהמ, לפחות הוא חמוד..."

יעל-"וגם כל הקטע הזה דיי סקסי..."

אני-"בין השאר...אבל איך היא לא עלתה על זה...? זה נראה כל כך ברור!"

יעל-"כן, היא לא חכמה במיוחד...טוב רוי, נדבר אחרי זה אני פשוט צריכה ללכת לאנשהו..."

אני-"מה, זה כבר אסור לך לספר לאן את הולכת?"

יעל-"אוי...אני הולכת ליניב, בסדר?"

אני-"טוב, מה את עצבנית?"

יעל-"אני לא...טוב, טוב, ביי" *ניתוק*...יש מצב שרציתי לשאול את אחותה של יעל על ינון? למה?! ולנושא אחר לגמרי.......

דנה נראתה יותר מדי מרוחקת בשבוע האחרון...היא כבר לא אומרת "שלום!" כמו פעם...היא מתכננת לעזוב את הלהקה? לא!!!!!! אני יהיה הבת היחידה שם?!?! לא, אין מצב! אוף, אבל היא הייתה המגשרת שלי עם ינון ואהוד! פאק, היא חייבת להישאר! עוד מהלך לא צפוי-הלכתי לבית של עדן בשביל לשאול אותה מה לעשות בשביל שדנה תישאר בלהקה. בשלב הזה כבר חשבתי שכולם יהיו חייבים להיות חלק מהסיפור הזה רק בגללי...גם כן ג'ורה...אז בכל אופן, הלכתי לבית של עדן...והיא, כמובן לא הייתה בבית...כמעט חמש דקות צלצלתי בפעמון ועוד חמש דקות חיכיתי ליד הדלת. בסוף התייאשתי ורציתי ללכת...אבל כשהסתובבתי לצאת מהחצר נפתחה הדלת...זה היה אורי...בחלוק...כבר שכחתי כמה הוא יפה...

אורי-"היי, מה קרה? אסור גם להתקלח בשקט בלי שיבואו אנשים לא צפויים?"

אני-"סליחה...עדן בבית?"

אורי-"אם היא הייתה בבית את לא חושבת שהיא הייתה פותחת לך את הדלת כבר? למה לא התקשרת?" רציתי להגיד לו שזה היה המפלט האחרון, שעדן הייתה יכולה לעזור לי יותר מאמא שלי, שהיא אולי תציל אותי מהפיצול אישיות שתקף אותי באותם רגעים...אבל שתקתי...אז הוא המשיך-
אורי-"טוב, תיכנסי, היא אמורה לבוא עוד עשרים דקות, חצי שעה..." נכנסתי...

אורי-"אז מה קורה איתך? את לא נראית טוב כל כך" אחרי עשרים שניות בערך:

אני-"סליחה?!?!"

אורי-"תירגעי, התכוונתי שאת נראית מודאגת כזאת...מה כבר קרה, פרינססה?"

אני-"אה, כלום...אני לא ממש יכולה לדבר על זה איתך...זה מן..."

אורי-"קטע של בנות? כן זה בסדר, אני יודע כבר שזה קשור לרומנטיקה...מי זה הפעם?"

אני-"מה...? לא, זה לא קשור אליי, זאת חברה שלי..."

אורי-"חברה שלך...שנייה...אה, השישיסטית הזאת שהשמיניסט מהלהקה שלך צעק עליה?"

אני-"ומאיפה אתה יודע את זה? עדן סיפרה לך?!" :-|

אורי-"לא, כל הנבחרת כדורגל יודעת על זה, לא הייתה לו בעיה לספר..."

אני-"למי?!"

אורי-"לאהוד!"

אני-"אז למה אמרת 'שמיניסט' במקום את השם שלו?"

אורי-"כי זה יותר מדגיש ת'רעיון...רוצה לשתות משהו? תדליקי טלוויזיה בינתיים"

אני-"סבבה, קולה יהיה נחמד...איך זה מדגיש ת'רעיון בדיוק? טוב עזוב, זה גם ככה לא עניינך, אז עדיף כבר לא לדבר על זה..."

אורי-"אחלה..."

אני-"אחלה..." ואז הייתה לנו שיחה חסרת משמעות לגמרי על שיעורי בית ושאני רוצה ת'מספר של המורה הפרטי שלו במתמטיקה וכו'...בסוף עדן הגיעה... ורק השיחה שלנו לוקחת פוסט שלם, אז...המשך יבוא.....;]

 

נכתב על ידי Revitalush_XD , 4/5/2008 20:54  
37 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,091
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRevitalush_XD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Revitalush_XD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)