לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בית המשוגעים הפרטי שלי



Avatarכינוי:  3>>להשתגעO.O

בת: 29

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

יום מעצבן..


אתמול היה לי יום כל כך מעצבן..
והתאכזבתי מאוד מהחברות שלי.. =[
אחת הילדות שקוראת לעצמה חברה שלי מורחת לי על החולצה החדשה מין משו כתום צהוב מגעיל כזה!! ממש התעצבנתי עליה כי זה לא יורד בכביסה!!!=/
ובכלל מה היא חושבת לעצמה היא כל הזמן מתנהגת אליי כל כך מגעיל היא חושבת שאני הכלב שלה ובאמת.. זה ממש נימאס עליי!!
אחרי החופש אני הולכת להגיד לה בדיוק מה שאני מרגישה ובדיוק מה אני חושבת עליה!!
הלוואי שהיא סופסוף תבין מה כולם חושבים עליה ואת האמת לא רק אני מרגישה ככה אלא גם כל החברות שלי!!!

אחר כך השפריץ עלי צבע שגם הוא לא יורד בכביסה וזה ממש עיצבן אותי הייתי חייבת ללכת הביתה להחליף בגדים!!
ואחרי זה לא חזרתי לבצפר לא היה לי כוח!!!

ובמיוחד אכזבה אותי החברה הכי טובה שלי אני תמיד לצידה והיא ככה מתנהגת אליי...
בקיצור זה ממש לא היה היום שלי!! מקווה שאחרי החופש זה יעבור!!!

אבל היום אני מרגישה הרבה יותר טוב המשכתי לקרוא ספר בסדרה שאני מאוד אוהבת..
בקיצור שיהיה חג שמייח לכולם!!! ואל תשכחו לבנות סוכות.. חח XD

המשוגעת O.O
נכתב על ידי 3>>להשתגעO.O , 26/9/2007 17:41  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בית המשוגעים ניפתח


אתם בטח שואלי את עצמכם:
למה דווקא בית משוגעים???
אז הנה התשובה.. פתחתי את הבלוג הזה כדי לבשתגע לכתוב את כל הדברים המשוגעים שקוראים לי!!
להתפרץ ולכתוב רק את האמת!!!
להשתחרר ולהרגיש שאמרתי את זה וזה לא נשאר לי יותר בלב!! שיש לי עוד שותפים לסוד!!!
אני מודה לכם מראש שבקרוב תסבלו את כל השיגועים גשלי!!
אוהבת אתכם המון!
המשוגעת O.O
נכתב על ידי 3>>להשתגעO.O , 24/9/2007 20:48  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל3>>להשתגעO.O אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על 3>>להשתגעO.O ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)