לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

hello world! this is me



Avatarכינוי:  kagome1001

בת: 28

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2009

happy new year!!!


happy new year!!!!

 

טוףף אז הנה חלפה לה עוד שנה...אנחנו כבר ב 2009 הייתם מאמינים? אז בפוסט הזה אני רוצה לסכם את כל החוויות ולמעשה לסכם את השנה האחרונה... ולכתוב ציפיות לשנה הבאה =]


bubblegum

סיכום שנה:

אז.......ב-2008 למעשה עליתי לכיתה ז', הגעתי לאשל = בצפר חדש ופגשתי המונמון אנשים מדהימים.

עברנו 2 טיולים שנתיים שהיו בסך הכל ממש אחלה, הספקנו לריב, להשלים ואיך לא, ללמוד הרבה דברים חדשים בבצפר (או שזאת רק אני שלמדה? XD)

הייתה שביתה ארוכההה :D

נפלו עלינו קסאמים

היה לחץ בלימודים כמובן, צפינו בכמה סרטים חדשים.

קיבלתי YESMAX! 33333>

ואיך לא- קראתי הרבההה ספרים.

אז בסך הכל אפשר לסכם= הייתה שנה חסרת פעילות, הא? חחח הייתה אחלה של שנה D:

 

חח סורי שהכל קצת מבולגן בתיבה למעלה אני לא כלכך מסתדרת עם זה... ^^"

 


when life gives you gum, blow a enormous bubble

ציפיות לשנה הבאה:

טוב אז אני בהחלט מקווה שזאת תהיה שנה בטוחה (קסאמים) בלי הרבה עומס בלימודים (כע..ברור אני בטוחה שזה יקרה) ואני ממש ממש ממש מקווה למצוא לעצמי חוג תיאטרון.

אני מקווה שהשנה הזאת תביא רק טוב =] נמנמ...שנשתפר בלימודים (ולמי שתוהה > יש מה לשפר), שאני אקרא הרבה ספרים טובים, שאני אתקדם בחיים, שאני וכולם למעשה יהיה בריאים ואממ...טוב חלאס עם הציפיות...אשר פשוט להכין רשימת "לעשות" וזהו אז אני אסגור את התיבה הזאת עכשיו ואני מקווה ששנת 2009 תהיה אחלה שנה לכולם.

 

טוב אז עכשיו נדבר קצת על החיים ועל מה שקורה סביב...

אני חושבת שכולכם כבר די יודעים שבאזור הדרום נופלים קסאמים חופשי ולהגיד ת'אמת? אני מתה מפחד. היו פה כבר לא מעט אזעקות וזה די מלחיץ... כמובן שאין מה לדבר בכלל בנוגע לתושבי שדרות שכבר חוטפים את זה כבר כמה שנים (8?) אבל בכל זאת זה בהחלט מאוד מפחיד. אז כל הכבוד לצה"ל שעשה סופסוף את הפעולה הזאת ויאללה כבר שכל זה יגמר!!!

טוב אז עכשיו ארי שקיבלנו בברכה את שנת 2009 ודיברנו על המצב הביטחוני בארץ אפשר לעבור לנושא קצת יותר שמח ולהמליץ על ספר!! :D

אין לי שמץ אם המלצתי עליו כבר פעם אבל אני רק יודעת שהוא פשוט מ-ע-ו-ל-ה ואתם חייבים לקרוא אותו! אז אני מדברת על הספר הטירה הנעה מאת דיאנה ווין ג'ונס (היא מאנגליהה!!! חיחי) אז הנה התקציר:

בארץ אינגרי שבה שולטים חוקי האגדות נידונה סופי, הבכורה מבין שלוש אחיותיה, לגורל של בינוניות. מכשפת השממה מטילה עליה כישוף והופכת אותה לאישה זקנה. סופי יוצאת אל הטירה הנעה שעשן סמיך מיתמר מארובותיה כדי להשיג עזרה. אבל הטירה שייכת לקוסם הנורא האול המשביע את רעבונו, כך אומרים, רק בלבבותיהן של נערות תמימות. וכך נסחפת סופי אל מערבולת הרפתקאות ומעשי כשף מפתיעים, הכוללים קוסמים מאוהבים, כלבים מחושפים ודחלילים מדברים.

קיצור ספר מדהים ממליצה בחום!

שיר ממש יפה =] תקשיבו למילים.

 טוב אז אני מניחה שזה הזמן ללכת... לאב יוו ואל תשכחו להגיב =]

נכתב על ידי kagome1001 , 2/1/2009 14:29  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,711
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkagome1001 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על kagome1001 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)