לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Fantasy?


לא עוד בלוג סקס, אלא הבלוג סקס שלי! פנטזיות, מקרים אמיתיים, ועוד. בקיצר- סתם מקום לפורקן שכזה... הבלוג מיועד לבני ובנות 18+. אם אתה קטין- נונונו! תחזור כשתהיה גדול!

כינוי: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2008

התגובה


אני מקדיש את הפוסט לחד כיווני.... סקסית מדהימה שיודעת בדיוק מה ואיך אני אוהב!

זהו למעשה תקציר שיחה בינינו, עם עריכות קלות... :)

 

אני לא אלאה אתכם בפרטים... אני מתחיל את השיחה ממקום בו אמרתי לה לשתוק, והיא אמרה לי "תשתיק אותי!"

 

(היא בכתב מודגש)

 


 

אני בא אליך.. מאחוריך...

מחבק אותך מאחורה.. מנשק את עורפך.. מלטף את לחייך... את גופך...

אצבע עוברת על פניך. שפתיך. נשיכה קטנה- מלאת תשוקה!

מרים את ידייך ומפשיט את חולצתך ממך.

מלטף את כל גופך.. חופן את חזך... את מרכינה את ראשך בעונג לאחור.. שמה אותו על כתפי.. עינייך עצומות- את לא רואה אותי...

מתכופף מאחוריך ומנשק אותך לאורך גבך. תוך כדי ירידה למטה מושך את מכנסייך למטה.. יחד עם התחתון.. מנשק את ישבנך.. תורי לנשוך... קצת יותר בכח... משאיר סימני שיניים עדינים... חוזר לעמידה.. אוחז את ידייך ומצמיד אותן לאחור.. קושר אותן מאחורי גבך.. הן בדיוק בגובה המתאים ואת חופנת את איברי הזקור... אני נאנח ומלטף אותך... מלטף בין רגלייך... אצבעי טובעת ברטיבותך... תופס בשיערך ומושך את ראשך לאחור... קושר לך חסם פה... את לא יכולה לצעוק.. בקושי להאנח... בקושי לגנוח... ואת גונחת... אצבעי לא משאיר לך ברירה...

 

(הנה- השתקתי אותך  )

 

אתה מדהים!אני רוצה המשך 

 

את תקבלי... אם תיהי ילדה טובה... :)

 

מה קשור ילדה טובה?

 

מה את קשורה?? מי קשר אותך ככה??

 

אתה!כבר שכחת???

 

באמת??? מה עוד עשיתי? 

 

ירדת לי כל כך טוב שקשה לי לשכוח את זה 

 

הממ... בטח עשיתי לך את הדבר הזה שאני עושה... 

מה עוד עשיתי??

 

אתה מגרה אותי עכשיו..

הצמדת אותי לשולחן וחדרת לישבן שלי,כל כך חזק וטוב..

 

לגרות אותך זה בדיוק מה שאני רוצה...

 

חדרתי לישבן שלך כשאני משעין אותך קדימה על השולחן? תוך כדי שאני מחזיק את ידייך מאחורי הגב ותופס את שערך ומכריח אותך להביט בפני המתענגות על שיבנך הצר?

או שאולי השכבתי אותך על השולחן עם הפנים אלי? והרמתי רגלייך אל כתפיי? וחדרתי לישבנך בצורה כזאת שאני שולט על קצב הזיון ויכול לענג את דגדגנך בתיאום מושלם עם הזין שלי שחודר אליך שוב ושוב לתחת? מכניס לך אצבעות ומתענג על הגניחות שאת מוציאה?

 

עשית לי חשק לאפשרות השניה..

אחר כך אני רוצה שתעמוד ואני אעמוד על ברכיי ואלקק את הזין שלך ואמצוץ את הכיפה ואז אני אכניס את הזין שלך עמוק לתוך הפה שלי,אמצוץ את כולו ועם יד אחת אני אלטף לך את הביצים..

 

במקרה כזה הייתי מסתכל עליך מלמעלה... שם יד על ראשך.. מכוון את תנועותיך.. אבל למרות כמה שאת רוצה שאני אמלא את פיך בשפיך חם, אני אעצור אותך שניה לפני! אני גומר כשאני רוצה!

אשכיב אותך חזרה על אותו השולחן אתכופף ואטמין את ראשי עמוק בין רגלייך... רגלייך עטופות את ראשי ומצמידות את פי לכוס המגולח שלך... הלשון שלי מטיילת בתוכך... על הדגדגן... מרטיטה אותך... את כמעט ומתפוצצת על הפנים שלי בשנית!!!

 

חח אתה גומר כשאתה רוצה?אני אקבל את השפיך שלך כשאני ארצה!

 

אם תצליחי לשכנע אותי שאני רוצה לגמור בדיוק מתי שאת רוצה את השפיך שלי... :)

 

אני אף פעם לא התנגדתי ולא אתנגד לקבל שפיך ולבלוע אותו.

 

אני מקווה שגם אף פעם לא התנגדת להרגיש לשון חמה ורטובה בין רגלייך... מטיילת לה בנקודות מענגות... גורמות לך לרטוט....

כי אם יש משהו שאני אוהב- זה לרדת...

וגם מין אנאלי... גם מין רגיל... וגם לעשות ביד למישהי. ושיורדים לי. נו... הבנת את הרעיון    

 

אני יותר אוהבת לתת מאשר לקבל.

אני פשוט נהנית למצוץ למישהו ולראות איך הוא מתענג מהלשון ומהשפתיים שלי..

אנאלי זה מעולה בעיקר כשהוא חזק ולא עדין

 

בעיה- כי גם אני אוהב לתת....

אבל.. נו טוב... בשבילך אני מוכן גם לקבל הרבה :):):):)

 

אני מציע ככה:

את תחכי לי.. ערומה.. מצפה.. מחורמנת... אני אבוא אליך מאחור ובלי מילה אחדור לכוס החלק שלך... אזיין אותך לאאאאאטטט... אנשק אותך בצוואר... אלטף אותך... פטמותייך הזקורות בין אצבעותי...

ואז, כשהזין שלי כבר ספוג מהנוזלים שלך, אני אסובב אותך אלי ואוריד אותך אל ברכייך... תביטי בי מלמטה. תכניסי את הזין שלי לפה שלך.. בהתחלה לאט... מתענגת על הטעם של הזין שלי הספוג בנוזליך... מלקקת ומוצצת כל טיפת נוזל שהגוף שלך הפיק עליו... מגבירה את הקצב... מביטה מעלה.. רואה את פני המתענגות... מגבירה את הקצב... שולחת ידיים לאחור, תופסת את ישבני, ודוחפת את כל כולי לפיך!!! אני משחרר צעקה חנוקה ומתפוצץ בתוכך... ממלא את פיך וגרונך בשפיך חם... את בולעת כל טיפה כמו ילדה טובה..

מוציאה אותי מהפה שלך.. אני מביט בך בשלווה... ובחיוך ממזרי... הזין שלי צריך מנוחה- אבל זה לא אומר שאנחנו סיימנו כאן!! מרים אותך מעלה ומשכיב אותך על גבך... תורי, לוחש לך בעוד ידי מטיילת על גופך, חזך, רגלייך... ובעוד אצבע ראשונה חודרת אליך, משחררת אנחת עונג מפיך, אני מתכופף וממקם לשוני בפתח שלך. מלקק... מחדיר.. מסובב... עוד אצבע... מוצץ את הדגדגן הנפוח שלך... מהר יותר.. עוד אצבע... את גונחת יותר ויותר חזק... מניעה את האגן שלך... הלשון שלי מציירת מעגלים על דגדגנך... שלוש אצבעות שחודרות אליך חזק.. עמוק... את מרגישה את הנוכחות שלי בתוכך, ובעודי מלקק אותך את גומרת בצעקה, מצמידה את ראשי חזק אל הכוס החם שלך!!!

אני מתרומם, מנשק אותך נשיקה עמוקה ומלאת תשוקה.. נשיקה מלאת רוק, נוזליך, ושאריות שפיך... הכל מתערבב בפה שלנו... מתמקם, נותן בך מבט שלא משאיר בליבך ספקות למה עומד לבוא עכשיו... וחודר עמוק עמוק לתחת הצר שלך! בפעם אחת! עינייך נפערות בכאב מענג ואני מתחיל לזיין מהר... מהר... את צועקת... "מהר יותר!!!" ואני מציית... מזיין אותך הכי חזק שאפשר... נע בתוכך.. בישבנך... קדימה ואחורה ונכנס ויוצא עוד ועוד עד ששנינו לא יכולים יותר וגומרים יחד בצעקה ונופלים שדודים... מחוסרי כוחות... לפחות ל5 דקות הבאות :)

 

מתאים לך?? 

 

אתה תהיה חייב לקבל הרבה

אני כל כך אוהבת את המבט שלכם כשאני מביטה בכם מלמטה,את הטעם וההרגשה של השפיך החם בגרון.

זה יותר ממתאים לי אבל אני כועסת עליך שאתה מחרמן אותי ככה בשעה כזו.

 

אני חצי מתפתה לשאול אותך משהו בסגנון של "כועסת עלי? רוצה להעניש אותי?" אבל היום אני זה שקובע. ואני זה שאעניש אותך אם תעשי משהו שיגרום לי לרצות להעניש אותך. אז שקט, ילדונת 

 

חחחחח ממש הצחקת אותי עכשיו ילד..מיותר לציין שאני לא מפחדת ממך 

 

חחח... בסדר בסדר...

אם ניפגש אי פעם אולי אני לא אעורר בך תחושות פחד, אבל תחושות אחרות... בעיקר כאלה שממוקמות בצורה אסטרטגית בין הרגליים... אני מבטיח לעורר... שוב.. ושוב... ושוב... 

 

ושוב?

 

ושוב!

 

מצויין! אבל זה יצטרך לחכות, כי אני זזה לישון... (אחרי דברים אחרים שאני אעשה- אחרת אני לא אצליח להרדם מרוב חרמנות!)

 

חח.. גם אני... בדיוק ככה.. לילה טוב... נדבר מחר..

 

לילה טוב. חסר לא אם לא נדבר מחר! 

 

למחרת:

 

אז איך ישנת? 

 

היתה בעיה.....

כמו כל בנאדם נורמלי, גם אני מידי פעם מתהפך בשינה...

אבל הפעם עמד לי כל הלילה בגללך ולא יכולתי להתהפך!!!!

חבל שלא היית שם... כל הלילה היה נראה ככה:

סקס.. לישון... להתעורר... סקס.. לישון... להתעורר.. סקס.. סקס... (סתם כי חבל ללכת לישון שוב כשאני יודע שעוד 20 דקות נתעורר שוב  )

 

כל כך הייתי רוצה לראות את זה ולשפשף אותו..

 

נראה לך שאם היית שם היית רק משפשפת אותו?? היית עושה לו כ"כ הרבה יותר!!! (אני, לצערי, נאלצתי הפעם לשפשף אותו... אולי פעם את תצטרפי אלי ולחסכי לי את העבודה המיותרת  )

 

אז מה הייתי עושה לו?

 

הכל... פשוט הכל...

מוצצת אותו עמוק וחזק... גורמת לי להוציא קולות של הנאה ולרוקן את כל תוכני לפיך הקטן...

היית עולה עליו.... רוכבת עליו... גומרת עליו... רטיבותך גדולה כ"כ שהיא נוזלת ממך ומרטיבה את ירכיי...... ואח"כ היית מלקקת הכל...

ולסיום- היית עומדת על 4 כמו כלבה ומתחננת שאני אזיין אותך בתחת... ואם באמת ניקית אותי עם הלשון כמו שצריך- הייתי אפילו מסכים וחודר לחור הקטן הזה שמסתתר בין הישבנים המדהימים שלך..... וגומר שם שוב.... זה מה שהיית עושה...

 

אני אעשה הכל רק אם תבקש ממני יפה ואם לא,אז לא תקבל כלום

חוץ מזה שלא נראה לי שאני אצטרך להתחנן אליך כדי שתזיין אותי בתחת,אתה תרצה לעשות זאת..

 

אני תמיד מבקש יפה.... תמיד תמיד...

וכן... אני אתן לך להתחנן סתם כדי להתגרות בך.... אבל שנינו יודעים שאין דבר שאני יותר ארצה מלזיין אותך בתחת כמו שאת רוצה...

 

אז תעניש אותי.

אתה רק צריך לדעת ששום דבר לא מספק אותי,אתה תתעייף מהר בגללי

 

 

יש דברים ששווה להתעייף בשבילם 

חוץ מזה, בשביל מה המציאו משקאות אנרגיה?? בשביל ספורט? מה פתאום! בשביל בחורות כמוך!!!  (למרות שיש לי הרושם שבחורות כמוך זה דבר די נדיר..)

 

מה בדיוק נדיר בי?אני ממש כמו כולן...

 

"כולן" לא מעייפות אותי...

את טוענת שאת כן תעייפי אותי...

מסקנה- נדירה 

 

ועל איזה סוג של סיפוק את מדברת בדיוק?? (חח.. here we go again...)

 

כולן יכולות לטעון שהן יעייפו אותך (למרות שאני עייפתי את רוב הגברים שהייתי איתם)..מסקנה-אני ממש לא נדירה.

סוג הסיפוק שאתה יכול לספק לי 

 

אז פשוט נצטרך לברר אם את יכולה לעמוד במשימה (לעייף אותי)... איך את מציעה שנברר את זה?? 

 

אני יכול לספק אותך בכמה דרכים.... לדוגמא- אני יכול לבשל לך.. זה גם סוג של סיפוק... האם לזה התכוונת או למשהו אחר???

 

נברר את זה לאט לאט..

תלוי איך תגיש את האוכל 

 

תלוי איזה אוכל את אוהבת..... תגידי מה, ואני אגיד לך איך אני אגיש אותו.... :)

 

אני אוהבת הכל חוץ מבשר,דגים וחצילים

 

אז הייתי מכין לך לזניה צימחונית... חמה ונמסה בפה...

עם סלט קריר ליד, שיתן קונטרה לחום של הלזניה...

ופטריות מוקפצות...

וכוס יין אדום...

 

ואת הקינוח הייתי משאיר לחדר אחר..... 

 

נשמע טוב מאוד..

נראה לי שהאיבר שלך הוא הקינוח שלי 

 

לא בדיוק....

אבל את לא רחוקה 

 

זה יהיה מה שאני ארצה שזה יהיה:)

 

נסגור על זה שהוא יהיה חלק מהקינוח? 

 

זה יהיה רוב הקינוח:)

אחרת זה כבר לא יהיה בסדר,כי אתה יותר מדי מחרמן אותי.

 

מותק... עוד לא התחלתי אפילו.... 

 

אז מעניין אותי מה יהיה בהמשך..

 

תחיי ותראי...

פשוט תצתרכי להזדיין בסבלנות... עד שאני אגיע... ואז אזיין אותך עם סבלנות, בלי סבלנות, ובכל דרך אפשרית!

 

העיקר שתזיין אותי הכי טוב שאתה יכול

 

מבטיח!

 

תזכור שהבטחת

אני כל כך רוצה זין עכשיו והכל בגללך!!

 

הבטחתי הבטחתי... והבטחות צריך לקיים...

 


 

מסקנה סופית, חברים וחברות...

הבטחות צריך לקיים!!!

 

מחכה לקיום ההבטחה שלך :)

נכתב על ידי , 16/11/2008 22:57   בקטגוריות סקס, משחקים, אורגזמה, סקס ופנטזיות, אינטרנט  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עם עצמי


אקדים ואספר מעט על עצמי:

מין, מיניות, סקס.. כל הדברים האלה מעניינים אותי. לא רק ברמה של "אני נהנה לזיין" אלא ממש מסקרנים.

לי אין הרבה דברים שלא הייתי מוכן לנסות. רק בכדי לגלות איך זה. ראש פתוח ומוכן להתנסויות.

וכמו שאני פתוח לדברים בסקס, כך גם כשאני לבד. אין בי פחד.

 

ועכשיו- לפוסט :)


 

דיברתי איתה. זה התחיל בהתכתבות מסנג'רית ועבר לטלפון.

בד"כ זה אני שלוקח את המושכות לידיים ומכוון את השיחה. אומר לה איפה לגעת.. מתי.. איך...

מגרה את דימיונה בזה שאני מספר לה סיפורים..

ובסיפורים אני אצלה. לפעמים משכיב אותה על המיטה וחודר אליה בעדינות, לפעמים משעין אותה בכח על דלתות הארון בחדר שלה ככה שגבה אלי והטוסיק המדהים שלה בולט לכיווני. אוחז בעורפה בכח וחודר אליה חזק ומהר. מזיין אותה. מכוון בשבילה את מהירות האצבעות שחודרות עליה תוך כדי הסיפור... יותר מהר!! יותר מהר!! עמוק!!! עוד אצבע!! והיא מצייתת.

לפעמים אני מספר לה על איך אני רוצה לרדת לה... מנחה אותה להרגיש את נישמותי על איברה המגולח והיפה... את השפתיים שלי מרפרפות על השפתיים שלה... את הלשון שמלטפת, יונקת, מלקקת את הדגדגן החם.. בפעמים כאלה לא הייתי מרשה לה להחדיר את אצבעה פנימה. יותר מזה- הייתי מצווה עליה ללבוש תחתון דק ונעים ולאונן עליו, כדי להפוך את התחושה לעדינה ורכה- כמו הלשון שלי.

 

היא היתה גומרת כשהייתי מרשה לה. גונחת וצועקת באורגזמה אדירה.

ואני הייתי גומר יחד איתה בקול אנחה חלושה.

 

אבל הפעם.. הפעם זה היה שונה

רציתי להחליף תפקידים.

היא שולטת. היא מכוונת. היא קובעת.

היא גורמת לי לגמור.

 

בהתחלה היא לא ידעה איך ומה בדיוק... לא נכנסה לזה...

אבל עזרתי לה, ולאט לאט היא הבינה את הרעיון.. התחילה להנות מזה..

היינו בים... שכבנו על שמיכה דקה בעוד הרוח הקרירה מלטפת את שנינו. לפקודתה הדלקתי מאוורר, בשביל האוירה.

היא ציוותה עלי להתפשט ולעצום את עיניי. לטף בעדינות את צווארי ולדמיין שזו היא. תמונתה על רקע החוף עלה בראשי ללא כל קושי.

נישקה אותי בעדינות על שפתי, בעוד ידה (ידי) מלטפת מטה מטה... על החזה... הבטן... הפופיק... למטה לכוון ערוותי... מעט ימינה.. ללטף אך בקושי את איברי שמתחיל להתקשות. את הביצים. את הירך הפנימית- בחיבור.

 

"בסיפור שלי- אתה מתפנק!" היא אומרת לי ומתחילה לתאר איך לשונה מלקקת את אשכי. עולה למעלה ומלקקת את איברי (שהקשיח כבר לגמרי) לכל אורכו. ממקמת את שפתיה מעליו ומסתכלת עלי במבט מגרה. מנשקת את הכיפה. נשיקה רכה, חמה וארוכה.

לאט לאט, בלי להתיק את עיניה מעיניי, החלה לרדת ולהכניס את הזין שלי לפיה. עמוק יותר ויותר. ואני מלטף אותו, מדמיין שזו היא, ומתחרפן מהעונג ומהאיטיות.

היא מוצצת לי בקצב איטי ואחיד... אני מתענג על התחושה וצלילי העונג שהיא משמיעה... מוצצת עמוק...

את מצווה עלי לכופף את ברכי, ותוך כדי מציצה את שולחת את ידך לישבני

בהתחלה חופנת אותו בידך. שורטת אותו בציפורנייך. ואז לאט לאט מתחילה ללטף... מבחוץ... ואז פנימה יותר...

מפסיקה למצוץ, חוזרת ללקק את איברי בעוד אצבע קטנה ושובבה מלטפת את חור ישבני בעיגולים קטנים.. היא אומרת- ואני עושה. מלטף את הזין. מלטף את החור.

לפקודתה מכניס מעט את האצבע לתוכי. מכניס ומוציא. מכניס ומוציא. מעט פנימה יותר... כבר חצי אצבע בתוכי ואני מתחרפן מעונג...

היא מצווה עלי לקחת את הויברטור שהיא יודעת שיש לי. ויברטור פלסטיק פשוט. אני מחדיר אותו לתוכי בעודה מוסיפה עוד אצבע בסיפור...

מחדיר ומוציא. לא עמוק מידי. בתנועות סיבוביות לא מפעיל אותו עדיין.. היא יודעת מה היא עושה. כל חדירה.. כל סיבוב.. אני מרגיש את האקסטזה נבנית.. מרגיש שאני כמעט ולא יכול יותר!!!

נשימותי מתחילות להיות כבדות יותר... היא שומעת... אני יודע שכמו שהיא מחדירה אלי אצבעות בסיפור, היא מחדירה גם לעצמה במציאות.. אני מרגיש אותה קרובה כמוני...

 

היא אומרת לי שהיא מרגישה שאני מתקרב... וחוזרת למצוץ לי... והפעם מהר.. עמוק ממה שחשבתי שאפשרי... מכניסה כמעט את כולי לפיה... מצווה עלי להפעיל את הויברטור... להכניס אותו עמוק יותר.. לסובב אותו בתוכי... אני שומע את עצמי.. גונח... נאנח בקול... היא מתחילה גם.. היא מתחילה לגמור... אני גונח ואפילו צועק! אני לא שולט בזה! אאאאאאאאאאהההה!!!!!!!!!

מרוקן את כל כולי לתוך פיה בשלוש השפרצות חזקות שמשאירות אותי מותש לגמריי! 

אני בחיים לא הכרתי עוצמה כזאת של גמירה! בד"כ השפיך החם שלי נוזל לי על החזה אחרי אורגזמה טובה- הפעם זה הגיע עד ללחי!

אני מכבה את הויברטור ומוציא אותו מתוכי. נשאר על המיטה מחוסר כוחות. שומע אותה מנסה להסדיר את נשימתה.

 

"וואו" היא אומרת "זה היה מדהים... לא האמנתי שאני יכולה ככה!!"

אני מותש מידי כדי להגיב... לאט לאט מחזיר את הנשימה ומספר לה לאט.. בקושי.. על מה עבר עלי עכשיו..

השפיך שלי נוזל על לחיי, לכוון זיות הפה. היא מצווה עלי ללקק אותו.

"אני כ"כ רוצה שתגמור לי בפה כמו שסיפרתי לך... תמלא אותי בשפיך שלך... שאני אבלע כל טיפה כמו ילדה טובה... אבל אם אתה היום מחליף אותי ועושה לעצמך את מה שאני רוצה לעשות- אז אתה גם צריך לבלוע. לפחות לטעום."

 

ואני מציית. מלקק. מרגיש את המליחות שלי. מליחות ששמעתי עליה מבחורות שונות שזכו לטעום אותה. 

והיא מלקקת את אצבעותיה הרטובות ממיציה. בדיוק כמו שאני הייתי עושה אם אני הייתי שם באמת.

 

וכך אנחנו נפרדים. מותשים. איש במיטתו. מחכים לשיחה הבאה...


 

את הפוסט הזה כתבתי בעקבות חוויה אמיתית... כתבתי כי רציתי לשתף אתכם. כי לא כתבתי כבר הרבה זמן.

 

אבל בעיקר כי פעם אחרונה שכתבתי הצלחתי לעודד מישהי ספציפית לחזור לכתוב גם היא! ואני מקווה שהפוסט הזה יעודד אותה לכתוב עוד פוסט מגרה וסקסי, כמו שרק היא יודעת!

 

נכתב על ידי , 11/11/2008 12:21   בקטגוריות סקס, סייבר סקס, סקס ופנטזיות, אורגזמה  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





22,065

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לVery Alive אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Very Alive ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)