לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

טווטטטייי

טוווטי רחמננניי_14_יללל ?אאני אוהבבבבבבת אותך


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

לפעעמיםם חחררררראא ]]:


למה הכל בחייםם צריך להיות חרא.

אני אל מבינה היייתי מאושרת וברגגע הכל מתהפח

הודאתי לה' על החחים שנתתן לי שהייתי מאושררת ליוםם אחחחחד אחחרי כל הסבבלל !

וועודד פפעם אני חוזתת לסבבל ]:

 

זה התחיל לפני ששנננה בערך ב11.1.2007 אני ואוראל ניהננו חברים ..

בההתתחלהה באמתת אהבתי אותוו הכי בעולם אז אין זה לא המשיך מי יודעע מה .. הייתי איתוו חחצי שננה ווטיפה יותתר [:

אהבתי אותו כמו שלא אהבתי בבחיייים..! אני חושבת שהוא אהב אותי גגםם .. |:

אני ואון ההינו בקשרים טוביים מאוד בן דוד שלי אמר לי שעוד ניהיה חברים

אני ואוראל ניפרדנוו כי אההבבתי את אאון ]:

יום אחרי זה נאי ואון נינייהינוו חחברריםם ]: חשבתי שהוא אוהב אותתי ]: ובחופש הגדדול הוא אמר לי..אני לא אוהב אותך אני אוהב את קריןן עווווד ]:

חברות היו אאאאאאצלי ]: ווידיד שלי דדני רב איתוווו ..!

אין אין ההיננו ככמו אחרים

שבועים אחרי זה הללכנו לסליחות

והוא אמר לי .. הוא אוהב משיהי הוא היתנהג כאילו זאת אני

מוריה אמרה לי שזאת אני .. קייוויתי שזה נכון

הוא בא ונישק אותי ניהו שוב  חברים..חשבתי שהוא אוהב אותתתתתתי .

אאיך חשבתי כככככה ?

אחרי כמה ימים הוא אמר ללי שהא לא אוהב אותי

אני לא הבבנתי איךך חוזרים ל אותה טעותת פעמיים

השלמננננננו סלחתי לו וזה עברר ..!

כי ללא אהבתי אותוו

ההסיכון הכי גגדולל שלקחתי זה שהתאהבתי בילללללד !!

-דני אשכנזי-

אני אוהב את הילדד הזהה באמת אני מוכננה לותתתתרר עעל הכל כדדי להיות איתוו 

הוא ואת ניפפדו בזמן שאהבתי אותוו וותמיד רציתי שהם יחזרו כי הוא אוהב אאאאאאותהה ככלככך ..!

אני כמו טיפשהחשבתי שהוא מרגייש אלי כיידייה ..

אני לא יודעת אני הללכתי אחחריו ועעזרתי לו

עעם אתי זאאתת שחחבררה טובה לי כבר 7 שניםם .. או ההיתי חברה שלי

אנני עשיתתי ועידדהה ..!

הוא שמע את כל הריכולים שלה עליו ווכל הדברים המגעיללים ]:

היא גילתה את זה ורבבנו ]:

יצא לי טוב כי הוא שמע את זה והוא לא אוהב אותה וזה בבבבבבבא

כיפפוור 2000007

בבהתחלה לא התייחסננו אחד עעל השננננני ואחרככך סתם כולם היו בספסל

אני אמרתי לו דני קום הוא אמר לי למה עניתתי כי אני רוצה לשבבת

הוא אמר לי שבי יעני עלליוו

ישהתי אחחרי שיכנוועים .. ]: נת ידיד שלי אמר לי את אוהבת את דני אמרתי לו לא אבל דני יודע שכן די ביומולדת של מאידירנו ווזה היה כיף אבל הוא יודע ]:

אז הוא צחק [: וושם עלי תראש והוא חיבק אותי וזה

הביאי ללי תצמיד שלו ומאזזזז אני לא מורידה אותתתתתתו [:

אין אין אני לא יודעת ם ההחחים שלי טוביםם או לא

 

 

דדדדדדדדדדניייייייי אשכנזזזזזזזי אני אוווהבבבבבבת אוווווווווווווווווותתתתתתתתך

-יש בי את כל האהבה שבעולם

והיא שלך שלך עד סוף הזמןןןןןןןןןןןן-

 

 

נכתב על ידי טוווטייייייייי , 26/9/2007 00:21  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





יום הולדת שמחכינוי:  טוווטייייייייי

בת: 30




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטוווטייייייייי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טוווטייייייייי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)