לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

just another false alarm


נסתובבה כל היום \ עד אשר נמצא מקום

כינוי: 

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2012


אינס: את רוצה שאהיה לך למראה? בואי, אני מזמינה אותך אליי. שבי על הספה שלי.

אסטלה: אנחנו נכאיב לעצמנו: את אשר אמרת זאת.

אינס: אני נראית כרוצה להזיק לך?

אסטלה: אי-אפשר לדעת...

אינס: את זו שתכאיב לי. אבל מה זה חשוב? אם נגזר עליי להתייסר, יהיה זה באמצעותך. שבי. התקרבי. עוד. הביטי בעיניי: האם את רואה בהן את עצמך?

אסטלה: אני מאוד מאוד קטנה. אני רואה את עצמי אך בקושי.

אינס: ואילו אני רואה אותך. כל כולך. שאלי אותי שאלות. שום מראה לא תהיה אמינה יותר.

 

("בדלתיים סגורות", סארטר)

נכתב על ידי , 23/8/2012 12:35  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)