לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008

כנראה שאני יסגור את הבלוג..


אני עוד לא סגורה על זה.. אבל כן.. החלטתי שאין שום טעם יותר ואין לי שום צורך יותר.. לא כמו פעם לפחות.. לפרוק מחשבות באינטרנט.. יש לי יותר מידי מחשבות שאני לא רואה לנכון לחשוף אותם כאן.. המחשבות שלי והרגשות שלי נראים לי דברים יותר מידי אישיים.. וכן איכשהו הגעתי למסקנה הזאת... נראה לי שדיי..

מציתי..

זה לא עוזר לי..

זה לא משחרר אותי כבר..

אלא דיי להפך.. זה התחיל קצת להעיק עליי..

אני לא יודעת אם אני ימחוק או ישאיר את הבלוג..

ויכול להיות עוד יומיים אני יתחרט ויכתוב פוסט.. אבל נכון להרגע?!

אני רוצה לגמור עם זה!

נכתב על ידי ילדונת ;) , 16/3/2008 00:25  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כמה דברים יכולים לקרות בשבוע קייצי במיוחד..


וואיי איזה שבועע!!!

נתחיל מזה שהקיץ כבר ממש מתחיל.. הייתי מיום שלישי כל יום בים.. השתזפתי.. היה כל כך חם!

אפילו בשבת נכנסתי למים!! אין הקיץ כבר כאן.. זה העלה לי את המצב רוח ברמות מטורפות.. זה העלה לי את הביטחון העצמי שלי שהיה ממש נמוך.. זה פשוט שיפר כל דבר בחיים שלי..

ונכון קצת הזנחתי את הלימודים אבל אני לא מתחרטת.. ההנאה הזאת כל יום בים הייתה שווה את זה!!

הרבה דברים קרו..

ראיתי אותו.. יום שישי בערב.. יום שבת בים והיום עובר בדקר.. אז נתחיל..

יום שישי היה לתותיק יומולדתתתתתתת.. :) יום חמישי עשינו עלק "על האש" עזבו.. שתינו.. נהנו.. היה נחמד..

יום שישי כמובן הלכנו לים.. ובשישי בערב יצאנו ושתינו עוד פעם.. היה כיף... ואז ראיתי אותו הוא אמר שלום.. רגיל.. סבבה אחרי זה ישבנו במזח לא דיברנו לא כלום כאילו הוא ישב עם החבר'ה שלו אני עם שלי.. כל אחד בעיסוקים שלו.. תותיק אמרה לי שהוא כל שניה הסתכל.. וכאב ליי.. כל כך רציתי ללכת לדבר איתו אבל משהו עצר בעדי לא יודעת מה.. לא יכולתי.. בקיצור... לא נפרט יותר מידי אין מה לפרט לא קרה כלום.. לא היה כלום.. כאילו לא מכירים אחד את השני.. כאילו לא היו הבטחות.. כאילו לא קרה כלום! אחרי זה הקאתי.. לא חושבת שזה מהאלכוהול כי לא שתיתי הרבה אבל לא כל כך הרגשתי טוב ולראות אותו אחרי כל כך הרבה זמן בכלל עשה לי בחילות ולא יודעת  מה אז יצא ככה.. (תותיק תודה לך על הכל!).. אחרי זה ישבתי עם תותיק דיברנו והוא עבר לידנו הלך הביתה עשה לי שלום עם היד כזה כמו פוזאיסט מגעיל.. וזה מה שנהיה ממנו.. פוזאיסט!!! הילד הזה היה נשמה טובה, ביישן, רגיש, חמוד כזה.. אפילו חסר ביטחון הייתי אומרת.. ואוי לי איך הוא השתנה בתקופה הזאת.. בחודשים האלה!

יום שבת כמובן היה חםםם בטירוף.. ירדנו לים הוא היה שם.. לא יודעת להמ וזה לא היה בכוונה פשוט יצא ככה לא אמרתי לו שלום עשיתי לו שלום עם היד וזהו.. ישבנו 2 מטרים אחד מהשני לא דיברנו כאילו לא מכירים.. כאילו אין בנינו דיבור.. אין בנינו שום קשר כלום!!! (אגב היה ממש כיף ביום הזה בים)

ולסכן את הסוף שבוע שהיה? היה כיףףףף.. נהנתי מכל רגע! היה חם.. אפילו יום שישי יצאנו עם בגדים קצרים.. פשוט היה כיף.. תותקיות נהנתי מכל רגע איתכן! באמת.. שהרבה זמן אל היה לי סוף שבוע שכזה.. (בלי שום קשר אליו.. כי זה מה שהרס לי אבל בקטנה) היום הייתי קצת בדקר והוא עבר והוא הסתכל עליי אני תפסתי אותו במבט והוא לא בא להגיד שלום..

ובקיצור מכל החפירה הזאת.. מאוד התרגשתי לראות אותו.. אבל אני לא יודעת מה הקטע שלו.. לא יודעת מה הפוזה שלו.. וזה מגעיל אותי ואני מתההה לשבת לדבר איתו להבין מה עובר עליו.. אבל לא נראה לי שזה יתאפשר.. נחיה ונראה..

בסה"כ טוב לי.. חם לי.. נכון השבוע יש התקררות אבל דיי זה קור אחרון.. ואז קיץ.. ואז יהיה טוב!

נמאס לי לסבול בגלל בן.. יש יותר מידי דברים טובים שעומדים בפניי בשביל שיכאב לי כל כך בגלל בן זונה שקרן פוזאיבסט תינוק שרק יודע לדבר.. או יותר נכון לשקר..

החיים יפים.. ואני יבלע את כל הכאב הזה וימשיך הלאה לקיץ שבא וקרב אלינו..



שיהיה לכולנו קיץ מהנה..

בע"ה..

נכתב על ידי ילדונת ;) , 10/3/2008 23:31  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



92 זה טוב לא?!


חחחחחחחחחחחחחחחח

קיבלתי 92!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אני כל כך גאה בעצמי הצלחתיייי!!!!!!!!!!

היינו היום במוזיאון הפלמ"ח היה נחמד העיצוב של המקום ממש מיוחד ויפה.. היה טיפה משעמם אבל בקטנה..

וחם היוםםםםםםםםם חםםם!!! ואני הולכת לים :) (לא לשחות כמובן אבל סתם לשבת למטה) אני מקווה להנות :)

 

הכל רק הולך ומשתפר בע"ה!!!!!

 


אורטל צדקת.. החורף הזה באמת לא היה כזה קשה ועבר דיי מהר :)

נכתב על ידי ילדונת ;) , 4/3/2008 13:08  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  ילדונת ;)

מין: נקבה



מצב רוח כרגע:


5,252
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לילדונת ;) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ילדונת ;) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)