לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

המרדף אחר אהבתך


חיים של נערה מאוהבת, שבסוף עוד תשיג את האחד.

Avatarכינוי:  המתבגרת..

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

12/2009

החדר החדש שליייייי


היי לכם :)

אני עכשיו חזרתי מהלילה הכי מצחיק שהיה לי בזמן האחרון חחחח ולא נרדמת אז מעדכנים עד שנתעייף קצת חח

הלכתי עם שתי חברות לנמל ת"א לאכול, משם זרמנו לבית של ידיד שלי עם עוד כמה חברים ואחר כך לשכונה עם חברים אחרים...רק צחוקיםם..אין על הסטלה של הלילה, עושים כאלה שטויות בלי טיפה הכי קטנה של אלכוהול :)

אז ככה...אני בשבוע האחרון עסוקה בעיצוב החדר החדש שליי והיפה בעזרת השם..שממש עשיתי מזה פרוייקט חחח

כבר יש רעיון לעיצוב, התחלתי לחפש רהיטים וקניתי כבר כמה דברים...הצבאים היו היום ומחר יבואו להמשיך..יוצאא נ-ד-י-ר!

כמו שכתבתי כבר, אני עוברת ליחידת דיור בקומה העליונה בבית שלנו שהייתה פעם של אחי. המקום בנוי ככה שיש מהמדרגות לקומה שתי דלתות- אחת לגג ואחת ליחידת דיור. היחידה עצמה בנויה ככה שכשנכנסים יש מן "סלון" קטנטן שקיר אחד שלו הוא בעצם חלון אחד גדול ורואים ממנו את הגג, ומסדרון קטנטן עם 2 דלתות- אחת לאמבטיה והשניה לחדר שינה שגם ממנו יש יציאה לגג. החדר שינה עצמו ממש גדול  אבל עדיין אין חדר ארונות וזה בעיה כי ארון אחד לא מספיק לי לכל הבגדים   אז במקום שאמור להיות מטבחון (ב"כאילו סלון", ממש ליד המסדרון) החלטתי לשים עוד ארון..גם ככה מה אני צריכה מטבחון? זה לא שאני מבשלת חחח וגם ככה אני לא ישתמש בו כי אם אני רעבה אני פשוט ירד 2 קומות למטה למטבח לאכול אוכל (אכיל!!!) של אמא חחחח אז בהחלט עדיף ארון :)

אז ככה את ה"סלון" אני צובעת בקרם, כבר קניתי ספת עור לבנה של 2 ושולחן סלון קטנטן לבן שצריכים להגיע עוד שבועיים, מנורה מהממת בצבע זהב ואת הLCD שיש לי בחדר עכשיו אני יעביר לשם ווילון מהמם לחלון הענקי בצבע לבן וזהב. אני מחפשת תמונה מעניינת בגוונים של לבן וזהב לתלות בקיר שמאחורי הספה כי החדר ריק מדי (הוא ממש קטנטן ולא רציתי להכניס יותר מדי רהיטים). בקיר שמול הספה יש רק את הטלויזיה אז קניתי שתי מנורות קיר בצבע זהב קטנות כאלה שאני יתלה מכל צד של הטלויזיה..ממש יפות, בצורת להבה כזאת,לא יודעת איך להסביר. האמבטיה כבר מעוצבת משקנינו את הבית אז אין מה לעשות שם יותר מדי חוץ מלסדר שם את הדברים שלי שזה בשלב יותר מאוחר. מהחדר שינה אני הכי מרוצה...צבעתי את הקירות בצבע אפור בהיר מרגיע כזה ורק קיר אחד (הקיר עם היציאה לגג) אני ישים בו טפט מהמם שקניתי (מחר ידביקו לי אותו) בלבן כזה עם קישוטים באפור בהיר-כסף נוצץ משהו מיוחד מעלףף. קניתי מיטה זוגית לבנה מן הסתם (אני צריכה עכשיו לקנות מלא מלא מצעים חדשים כי עד עכשיו היה לי מיטה וחצי והמצעים לא מתאימים...אני ילך השבוע בעזרת השם לקנות ואני רוצה לקנות בגוונים של לבן/אפור/כסף שיתאימו לחדר..הלוואי שאני ימצא מלא יפים), קניתי רהיטים (שידה קטנה ליד המיטה, טואלט עם מראה, כסא לטואלט, 2 ארונות- אחד יהיה בחדר ואחד במסדרון) בלבן עתיק מהמם, וילון שעשוי פשוט ממלא שרשראות של אבנים נוצצות שקופות, ומנורת נברשת עם אבנים כמו הוילון. אני כבר מחכה לראות איך הכל יצא בסוף יש לי הרגשה שיהיה יפה. נשארו לי לקנות רק עוד כמה דברים קטנים (שעון קיר שראיתי אבל לא הייתי בטוחה שאני רוצה אז לא קניתי באותו זמן, ועוד כמה דברים קטנים) אבל את זה אני יעשה שהכל כבר יסתיים כי בינתיים אני בבית כל היום עם הצבאים ואחרי זה גם כל הרהיטים יגיעו..בלאגן טיפה. עוד יומיים ההורים חוזרים מארה"ב...התגעגעתי חח נמאס להיות לבד בבית  וכמובן אני הולכת לקבל מלא מלא מלא מתנותת כי הרגלתי אותם כבר שחסר להם אם לא חח.

בקיצור אני פורשת לישוןןן באמת עייף אותי הפוסט הזה חחחח כמו שרציתי. לילה מעולה שיהיה לכם..לי מחכה מחר יום ארוך עם צבאים מעצבנים שרוצים שאני יכין להם קפה כל שעה וריח מסריח של צבע ...לפחות סבתא הבטיחה לבוא אחרי שבכיתי לה היום בטלפון אחרי שהם הלכו שהם שיגעו אותי ןלא בא לי להיות איתם מחר לבד...אין כמו סבתא

נכתב על ידי המתבגרת.. , 7/12/2009 04:48  
35 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



20,946
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להמתבגרת.. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על המתבגרת.. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)