לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

המרדף אחר אהבתך


חיים של נערה מאוהבת, שבסוף עוד תשיג את האחד.

Avatarכינוי:  המתבגרת..

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

12/2009

מישהו חדש, התחלה חדשה...אני אופטימית :)


היי :)

אממ..סליחה על ההזנחה הקטנטונת חחח היה לי שבועיים קצת עמוסים לשם שינוי. היו לי 3 ימי צילומים שבוע שעבר, לסיים לשפץ את החדר החדש (שיצא פשוט נדיר..באמת שיצא הרבה יותר יפה ממה שדמיינתי), לסדר את כל הדברים בחדר (החלק השנוא עלי..להעביר את כל הבגדים לארונות+קיפול, למיין ולזרוק את כל השטויות שכבר לא צריך ולמצוא מקום לדברים שכן..לא כיף  ) , וכמובן שבזמן הפנוי שנשאר לי העדפתי לצאת לבלות קצת (נשאר לי רק חודש לגיוס!!!) אז העידכון קצת התעכב..אבל תתרגלו אחרי הגיוס מן הסתם יהיה לי פחות זמן בבית לצערי...

אני שמחה להודיע ש...הכרתי מישהו חדש .

שבוע שעבר הייתי ביום הולדת של ידיד (למתעניינים לבשתי טייץ עור שחור, טוניקה בצבע כסף נוצצת כזאת כמו שהולך עכשיו, ז'קט עור שחור ,נעלי עקב שחורות ועגילי שנדליר כסופות. מרשים ביותר חח) היינו אצלו בבית בגג (זאת רק אני או שזה מזכיר את גיא? )  וישבנו כולם בכיף שלנו דיברנו, שתינו, רקדנו היה נחמד. והכרתי כמעט את כולם חוץ משני בנים וילדה אחת. מסתבר שהילדה היא חברה הכי טובה של חברה של ידיד שלי חח ושני הבנים הם בני דודים שלו. לא יצא לדבר איתם כמעט בשעה- שעתיים ראשונות..אבל יותר מאוחר אחד הבני דודים ישב עם ידיד שלי (ילד היום הולדת חח) ואני ניצלתי את ההזדמנות והתיישבתי איתם (אני מודה- לא יכולתי להוריד ממנו את העיניים מהרגע שהגעתי, פשוט הורס). באתי והתיישבתי בכיסא ליד ידיד שלי והוא ישר חיבק אותי ואמר לבן דוד שלו "תכיר זאת ***(השם שלי)..הילדהה הכי מתוקה בעולם" אז אמרתי לידיד שלי "דיי אל תעשה לי פדיחות נוו חחח"  אז הבן דוד הסתכל עלי ואמר "אל תדאגי הספקתי להבין את זה גם בלי שהוא יגיד" אני כולי החלפתי צבעייםםם חחח זאת אומרת שאני לא היחידה מבינינו שהסתכלה חח. בקיצור דיברנו קצת (ידיד שלי היה חכם והתחפף) וגיליתי שקוראים לו ניב, עוד מעט בן 20,גר במרכז כמוני, משרת ב"כפיר", ולא מפתיע, גם הוא כמוני - "בן של.."  . הוא חתיך הורס, גבוה ושרירי במידה הנכונה, בדיוק כמו שאני אוהבת, שיזוף סקסי בטירוף (הוא לבש קפוצון אפור של "הנס" ובשלב מסויים הוריד אותו ונשאר עם חולצה לבנה קצרה של "לה קוסט" ככה שהתאפשר לי לראות  ), שיער חום בהיר ועיניים בצבע ירוק-כחול מהפנטות. יש לו חיוך של מניאק אבל אני חייבת להודות שזה מדליק בטירוף חח. 

בקיצור דיברנו ככה איזה רבע שעה ואז חברה שלי קראה לי לתמונה אז הייתי צריכה לקום ואז התחילה סדרת צילומים מטורפת (לפייסבוק בכל הכוח) והיה קטע שביקשתי מחברה שתעשה לי תמונה לבד ואז פתאום הרגשתי מישהו מחבק אותי מאחורה ראיתי שזה הוא נדחף לי לתמונה אז יש לנו 2 תמונות ביחד! חחח

בקיצור אחרי זה באותו ערב לא יצא לנו כבר לדבר כל כך ואז שהלכתי אמרתי לו בי והוא שאל אם אני רוצה שהוא יסיע אותי הביתה אבל כבר קבעתי לחזור עם חברה שלי אז אמרתי לו שלא...למחרת דיברתי עם ידיד שלי (זה שהיה לו את היומולדת) באייסיקיו והוא אמר שניב אמר לו שאני חמודה ושאל עלי כל מיני דברים, ושאל מה אני חושבת עליו אמרתי חמוד...לא מתלהבת עלק חחח. מן הסתם כל השיחה עברה לניב.

יום אחרי זה ידיד שלי העלה לפייסבוק את כל התמונות מהיומולדת ותייג את כולם..אז נכנסתי וראיתי את 2 התמונות שלי ושלו..אחת יצאה סתם חמודה והשניה יצאה מעלפתתתת! אנחנו יפים ביחד חח

בקיצורר חברה שלי הגיבה על אחת התמונות שלנו אז ידיד שלי ענה  ואז אני עניתי ובערב ראיתי שגם ניב הגיב והוסיף אותי לחברים.

כל השבוע דיברנו פה ושם בצ'אט של הפייסבוק וגם פעמיים באייסיקיו. אתמול בערב דיברנו שוב באייסי והוא אמר שיש לי צחוק כמו של ילדה קטנה לפי מה שהוא זוכר מהיום הולדת והתחלנו להתווכח בצחוק שלא והתחלתי להגיד שיש לו זיכרון גרוע וזה..אז הוא אמר תביאי את המספר שלך אני יתקשר ותראי שכן..אז הבאתי לו ודיברנו איזה 5 דקות שיחה חמודה כזאת..הוא ממש מצחיק מצד אחד אבל גם בוגר כזה מצד שני..ויש לו את העקיצות הציניות האלה שמזכירות לי את גיא (עוד פעם  ) והשיחות בינינו ממש זורמות.

השבוע הוא חוזר חמשוש ודיברנו שיש מצב שהוא יצא עם החבורה שלנו לאיזה מסיבה (זה עם בן דוד שלו..לא בגללי  ) בחמישי, אני ממש בעיניין שלו אני לא מפסיקה לחשוב עליו כל השבוע וממש בא לי שיהיה בינינו משהו..

תאחלו לי בהצלחה?

 

יאללה התחילה ספירת הימים עד לרגע שאני יהפוך לרכוש צה"ל..טיפים למה צריך להביא ולקנות לגיוס ובכללי יתקבלו בברכה

אוהבת מלאאאאא

 

 

דרך אגב..יצא לי לראות שבוע שעבר את דימדומים 2..אני היחידה שחושבת שג'ייקוב (כשהוא עם השיער הקצר) נראה בהרבה יותר טוב מאדוארד??

 

נכתב על ידי המתבגרת.. , 20/12/2009 18:47  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



20,946
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להמתבגרת.. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על המתבגרת.. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)