לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

המרדף אחר אהבתך


חיים של נערה מאוהבת, שבסוף עוד תשיג את האחד.

Avatarכינוי:  המתבגרת..

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

1/2010

דברים שרציתי להגיד לך וכנראה שכבר לא יאמרו...


 

דובי שלי,

כל הסיפור שלנו התחיל לפני כמעט 8 חודשים. לפני, כל יום היה סתם עוד יום רגיל בחיים שלי. מאז, כל יום איתך הוא הכי מיוחד שיש. אתה האהבה הכי גדולה שיש לי ושהייתה לי, ואני יכולה להגיד לך בוודאות שזאת גם האהבה הכי גדולה שאי פעם תהיה! אתה תמיד תישאר בשבילי האחד, לנצח.

חיים שלי, לא קיים עוד בן אדם מלבדך שאני אוהבת ככה, לא קיים עוד מישהו בכל העולם הזה שאהבתו אליך גדולה משלי!

שירים, סיפורים, אגדות, נשיקות, חיבוקים...שום דבר לא יצליח לתאר לך את מה שאני מרגישה אליך, שזה המון.  כמה שנהיה רחוקים, הלב שלי תמיד ישאר איתך, חושב עליך 24 שעות, כל דקה וכל שנייה, וככה זה ישאר לנצח.

כי לא יבוא היום שבו אני ואתה ניפרד, אתה חלק ממני, חלק מהחיים שלי...אני כל כך אוהבת אותך! וכמה שאני אומרת את זה אני באמת מתכוונת לזה. וכל מריבה, אפילו סתם טיפשית שיש בינינו רק מראה כמה שאני אוהבת אותך יותר, יותר ויותר, בכל יום שעובר. וכמה שאנחנו חזקים ביחד ומצליחים להתגבר על הכל ולהמשיך למרות הכל.

עברנו המון ביחד, ושאני אומרת המון אני מתכוונת לזה. עברת איתי הכל, היית איתי בטוב וברע...התרחקנו, התקרבנו, בכינו, צחקנו, כעסנו, צעקנו, חיבקנו, נישקנו...וגרמת לי להבין שהכי טוב לי איתך ושרק איתך אני צריכה להיות ורוצה להיות. כי בלעדיך כלום לא אותו דבר. חיוך הוא לא חיוך, ודמעה היא לא דמעה. אני רוצה שתבין מכל זה דבר אחד ושתמיד תזכור אותו...מה שלא יקרה- אני אוהבת אותך!!!  ואתה הדבר היכ חשוב ויקר לי בחיים. וגם אם יש תקופות קשות לפעמים ולא הכל מסתדר כמו שרוצים תדע שזה רק יחזק אותנו ויקרב בינינו בסופו של דבר ואם נצליח לעבור את זה ביחד אז הכל יהיה קטן עלינו מעכשיו :)

אני הכי שמחה בעולם שהתקרבנו בחזרה וכל מה שהיה עבר, וגם אם לא תמיד אני מראה או אומרת לך את זה תדע שאתה באמת חשוב לי ושבאמת אכפת לי ממך ותבין שלא משנה מה יהיה- אני רוצה אותך איתי לנצח!

מאור, אין דבר שאני אוהבת יותר ממך. אתה החיים שלי, הנשמה שלי, והמשאלה שתמיד ביקשתי!

אוהבת, *****.

 

 

מכתב שכתבתי למאור טיפה לפני שנפרדנו, כשהייתה תקופה חרא ואז אחרי ריב ענקי החלטנו לתת הזדמנות אחרונה ולנסות לשמור על הקשר הזה. המכתב נכתב אחרי כמה זמן שעל פני השטח הכל היה בסדר והתקרבנו בחזרה אחרי התקופה שהייתה שרבנו כל הזמן, והיה נראה כאילו עכשיו הכל הסתדר..עד שהכל התפוצץ ונפרדנו.

כתבתי את המכתב בכתב יד בעט אדומה על דף לבן חלק, והכנסתי לתוך מעטפה אדומה, כשהתכנון היה להשאיר לו אותו על המיטה בצרוף סוכרית לב גדולה שכתוב עליה "שלך לנצח". לא הסתדר לי להביא לו את זה ובסופו של דבר נפרדנו כשהמכתב עדיין נשאר אצלי. את הסוכריה הבאתי לחברה שלי שתתן לחבר שלה והמכתב נשאר עמוק במגירה. 

כתבתי את זה מכל הלב במטרה לשפר את הקשר בינינו ולהראות לו שאני שמחה שהכל הסתדר והאמנתי בכל מילה ומילה שנכתבה שם בלב שלם, וכמה ימים אחרי זה הכל הפך לנוסטלגיה.

 

עידכון על מה שקורה איתי כרגע יבוא בקרוב, אני במצב רוח נוסטלגי מדי כדי לדבר על ההווה, אבל דברים בהחלט מסתדרים כמו שאני רוצה :)

3 ימים לגיוס...שבוע טוב שיהיה לנו.

נכתב על ידי המתבגרת.. , 17/1/2010 19:41  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



20,946
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להמתבגרת.. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על המתבגרת.. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)