לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

המרדף אחר אהבתך


חיים של נערה מאוהבת, שבסוף עוד תשיג את האחד.

Avatarכינוי:  המתבגרת..

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     




הוסף מסר

11/2009

ככה זה להעביר את החורף לבד...


היי לכם..סליחה על ההעלמות חח

אז המצב רוח קצת בקנטים בימים האחרונים..נכון שיש בית ריק , ואין לי כל כך עבודה עכשיו אז יש לי הרבה זמן לצאת, וכמעט כל יום מסיבה אחרת (חלונות הגבוהים, לופט, שפיגל, גריפין, אולד סקול, ארנה...-ההמלצות שלי חח) וכרגיל אני מוקפת בחברים וחברות וכיף והכל..אבל אני מרגישה לבד.

קשה לי בלי קשר רציני בחיים שלי, תחשבו על זה שעכשיו אני בת 18, ומגיל 14 שהכרתי את אלירן אני רק בקשר רציני וכל התקופה הזאת תמיד היה לי חבר (אלירן, גיא, חן, מאור) והתרגלתי למצב הזה. אין מה להגיד זה כיף להיות פנויים בין לבין טיפה להשתחרר והכל, אבל אין מה לעשות- אני אישה של גבר אחד. אני אוהבת שיש לי את הבן אדם שאני אוהבת וחושבת עליו כל הזמן ומתרגשת מלראות אותו, בן אדם שאני יכולה לסמוך עליו שתמיד יהיה שם בשבילי, שיתמוך בי שיגרום לי להרגיש מיוחדת ונאהבת. מישהו שאני יוכל להגיד עליו שהו אלגמרי לגמרי שלי, ואני שלו.  וקשה לי בלי זה. זה ל שאני תלותית או נזקקת או נואשת, אני לא צריכה גבר כדי להרגיש שלמה עם עצמי, אבל מרוב שהתרגלתי למצב הזה, שיש את הבן אדם שישלח לך בלילה את הסמס שאומר שהוא אוהב אותך ותירדמי עם חיוך, שיתקשר על הבוקר וישר יהיה לך יום מעולה כי את יודעת שמישהו חושב עליך ישר שהוא קם...זה הדברים הקטנים האלה שהתרגלתי אליהם וחסרים לי עכשיו.

אבל למרות הכל אני לא מוכנה להתפשר על מישהו שלא באמת מוצא חן בעיני, שלא ברמה שלי ושאני לא מאוהבת בו ולהיות איתו רק כדי להגיד "יש לי חבר" -אנשים כאלה אני שונאת..כי אסור להתפשר על משהו או מישהו שלא נראה לך סתם, זה רק יגרום לך לא לראות את האחד שבאמת צריך להיות שלך כי כשהוא יופיע סוף סוף את תיהי מרוכזת בסתם מישהו.

יש כמה בנים שרוצים אותי עכשיו ומדברים איתי, מנסים להתקדם וזה..אני לא רוצה אף אחד מהם. אף אחד מהבנים שהכרתי בזמן האחרון (והכרתי מלא) לא באמת עשה לי משהו, אפילו לא את הרגש הכי קטן, אז בטח שלא את הפרפרים בבטן שיש לי מבן אדם שאני אוהבת.

וכל החורף הזה עכשיו, שתמיד היה נתפס בעיני כעונה הכי רומנטית, ותמיד הייתי  רגילה להעביר אותו בכיף עם חבר שלי, שאי אפשר לצאת כי יורד גשם והיינו מתכרבלים ביחד מתחת לשמיכה כל הלילה ורואים איזה סרט עם תה/נס/שוקו ומלא מלא עוגיות.. קשה לי לשבת בבית לבד ולהיזכר איך העברתי חורפים קודמים ולהתעצב שזה לא המצב כרגע. אני לא אתפשר על סתם מישהו אז עכשיו אני די לבד אפשר להגיד, וזה מוזר לי ואני לא רגילה. וזה שרוב החברות שלי כרגע נמצאות בקשר רציני ורק אני לא - לא בדיוק מקל על המצב.

 

בא לי כבר להכיר את האחד שיגרום לי באמת להתרגש,לצפות, להתלהב,לרצות להשקיע ולא להפסיק לחשוב עליו. כבר חודשיים שאני ומאור פרודים, לו יש חברה חדשה ואני לא הצלחתי למצוא עדיין אף אחד שיגרום לי להרגיש כמו שהרגשתי אל מאור, או אפילו יותר מזה. 

קשב לי וכואב לי ואני חושבת על זה הרבה כי גם אין לי כ"כ תעסוקה כרגע (כבר חודש שלא קיבלתי אף עבודה ורוב החברים שלי בצבא..נראה לי שאני לא יחכה עד שההורים יחזרו מארה"ב ויתחיל לעצב את החדר החדש שלי -אני עוברת ליחידת דיור בקומה העליונה בבית שלנו שפעם הייתה שייכת לאחי- לפחות זה קצת יעסיק אותי חחח אין כמו לעצב חדר כמו שאת אוהבת) אז אתם מוזמנים לתמוך, לא יזיק

 

לילה טוב.

נכתב על ידי המתבגרת.. , 29/11/2009 04:39  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



המתנה הכי יפה בעולם ליום הולדת של החבררררר!!!


היי :)

דבר ראשון שבוע מעולה שיהיה לנו!

אצלי היה שבוע נדירר..ההורים בארה"ב, אחי בצבא, מה שמשאיר לי את הבית ריק רק לעצמיי חח. ביום רביעי הזמנתי את כל הבנות אלי (כמובן רק אלה שלא התגייסו עדיין או אלה שעושות יומיות...השאר בצבא איך אני מתגעגעת  ) והיה אחד הלילות המצחיקים שהיו כבר הרבה זמן. מאז שסיימנו את הלימודים והרוב גם התגייסו כולם כבר התרחקו והרבה זמן לא יצא לנו להפגש כולם ביחד. הזמנתי את כולם אלי וכמובן ארגנתי לנו מלא אלכוהול, ממתקים, ופונדו שהכנתי בעצמייייי חחחח (פשוט חתכתי מלא מלא פירות וממתקי גומי ושמתי בקערות +כוס עם קיסמי עץ טיפה יותר ארוכים מקיסמי שיניים חחח וקערה עם שוקולד חם מומס ופשוט לוקחים קיסם עם מה שרוצים וטובלים בשוקולדד חחח הכי פשוט אבל קיבלתי אחלה מחמאות חחחחח  ) וכמובן נכנס יין יצא סוד..כולם השתכרו (שזה רק הבנות ואני בבית שלי אני מרשה לעצמי) והתחלנו לפתוח בריכולים מכל התקופה האחרונה- אני בשוק כמה דברים קרו ולא ידעתי מהם!! חחח היה אחד המצחיקים...נשארנו אצלי כל הלילה וב7 בבוקר אכלנו ארוחת בוקר (מלא מלא קוראסונים שחברה שלי הלכה שניה לקנות מהמאפייה 5 דקות מהבית שלי + שוקו חחחח) היהה כיףף :)

הבנים שמעוו והתעצבנו שלא קראנו להם גם והחלטנו לעשות השבוע עוד ערב של כולם ביחד...אבל בגלל שכבר נמאס מעל האש (חרשנו את האמא של זה) החלטנו ללכת על ארוחת בוקר מ-ו-ש-ק-ע-ת בבית של ידיד שלי בגג שלו..אז עשינו את זה היום בבוקר (שבת) כי ככה גם אלה שבצבא חזרו הביתה אז כמעט כולם היו חח.

היינו אצלו ב9 בבוקר (אני בשוק שכולם קמו כזה מוקדם בשבת חח אפילו אני הצלחתי!!) ויום לפני קנינו את כל הדברים שמנו אצלו..אז באנו והתחלנו להכין הכל (הבנות במטבח כמו ליידיות אמיתיות , הבנים קיבלו את התפקיד של לערוך את השולחן בגג...דווקא הצליחו לשם שינוי חחח)..היה ממש מושקע קנינו מלא גבינות ולחמים והכנו סלט אחד המושקעיםם וחביתות חחח נ-ד-י-ר. גם לא היה ממש קר אז היה כיף בגג עם הנרגילות והכל (אני אישית לא מעשנת אבל שיהיה) והבנים הביאו פוקר כרגיל ושש בש...חחח היה כיף אין עלינווו :)

 

ביום חמישי הייתי עסוקה כל היום בלעזור לחברה שלי להכין את המתנה ליום הולדת 22 של חבר שלה (היא בגילי). היום הולדת שלו תהיה ביום שני והמפגרת נזכרה להתחיל לחשוב על מתנה רק 5 ימים לפני...יום רביעי בערב שהיינו אצלי היא שאלה אותי מה כדאי לעשות לו (ידוע שאין עלי בקטעים האלה חח) אז הבאתי לה רעיון את מה שעשיתי ליום הולדת 17 של אלירן כשהיינו ביחד..איזה ישן עכשיו הוא עוד  מעט בן 20 יאללהה .

עשיתי לו דבר שנקרא שביל הבלונים (שזה בעצם הברכה) ובסופו חיכתה לו המתנה...אני יסביר הכל לאט לאט חחחח

דבר ראשון ציוויתי עליה לשים על דיסק את כל התמונות המשותפות שלהם שהיא אוהבת ( יש להם הרבה כי הם כבר 9 חודשים ביחד) וללכת לפתח אותם לתמונו רגילות. אחר כך הלכנו לקניון קנינו לו את הבושם שהוא אוהב (בכל זאת זה יום הולדת לא יום השנה שלהם או משהו צריך מתנה בשבילו שימושית..בושם הכי זורם והוא גם היה צריך כי עמד להיגמר לו חח) ועטפנו יפה יפה חח הלכנו לחנות שיש שם אלבומי תמונות יפים קטנים קנינו אלבום וגם יש שם שעון יפה שאפשר לשים איזה תמונה שרוצים ברקע (מחיר סביר דווקא)...בקיצור כל מה שקניתי לאלירן גם חחח. וקנינו מלא ממתקים וקופסאות יפות כאלה מביג פופ שופ לשים שם את הדברים. עכשיו תראו למה הכל נועד חח זה התכנון:

ילד היומולדת יבוא לבית של חברה שלי (שאני עשיתי לאלירן עשיתי את זה אצלו אבל היא לא יכולה..) ועל דלת הכניסה יחכה לו שלט ענקקקק "לבנוש שליי..קודם כל מזל טוב" (התחלת הברכה כפי שאתם רואים חחח) ושהוא יפתח את הדלת הוא יראה שביל של מתנות שלכל מתנה יוצמד חלק מהברכה בהתאם ובלון הליום (וכמובן שנרות בכל הבית לאווירה רומנטית חחח) אז ככה המתנה הראשונה (אחרי השלט על הדלת) זה קופסא ובפנים האלבום הקטן עם כל התמונות שלהם שהיא פיתחה ועל הכריכה כתוב מאותיות עץ "האושר שלי" לקופסא מוצמד בלון הליום ופתק עם המשך הברכה "המון אושר" (מתקשר לאלבום כפי שהבנתם)..קופסא שניה מפוצצת במטבעות שוקולד ,כמו בכל השאר בלון הליום ופתק עם המשך הברכה "עושר", קופסא הבאה עם קונדומים ורשום "בריאות" (קונדום=הגנה ממחלות מין, וכידוע סקס זה גם סוג של כושר חחחח), קופסא עם נר בצורת לב שרשום עליו באהבה והפתק המצורף רשום "חום ואהבה", קופסא עם מלא עוגיות עם הפרצוץ המחייך חח ורשום "תמיד תחייך", קופסא עם טפסי לוטו וכרטיסי גירוד עם המזל שלו ורשום "מזל והצלחה", קופסא שבתחתית ציירנו עקבות רגליים חחח שמובילות לסוכריית לב ורשום"תמיד תלך בעקבות ליבך", קופסא עם מלא ממתקים גומי שהוא אוהב ורשום "שחייך יהיו מתוקים", קופסא עם הביצת הפתעה אז אני עשיתי עם הישנה והאמיתית לא החיקוי המפגר שמייצרים עכשיו חחח) ורשום "ומלאי הפתעות", וקפסא אחרונה ובתוכה מראה ורשום "והכי חשוב..תמיד תישאר כמו שאתה"...ככה כל הקופסאות יעמדו לפי הסדר של הברכה עם בלון לכל קופסא בשביל מהכניסה עד החדר שלה ובחדר שלה יהיה מלא מלא מלאאא בלוניםם אדומים בצורת לב ועל המיטה המתנות (הבושם, והשעון קיר עם תמונה שלהם שיצא ממש ממש יפה ורשום עליו בתחתית של התמונה "בכל רגע שעובר אני אוהבת אותך יותר") וכמובן היא תחכה לו על המיטה עם שלט של סוף הברכה- "אוהבת לנצח, מעיין"  (תקראו את כל המודגשים תראו את הברכה בשלמותה) בקיצורר אחד הנדיריםם..אני עשיתי אז לאלירן והוא ממש אהב והתלהב מזה! לא הפסיק לספר את זה לכולם חחחח אני מקווה שגם חבר שלה יאהב. מלא השקעה אבל שווה את המאמץ אם זה בן אדם שאוהבים

 

בקיצור אני עפתי לי עכשיו למסיבת גיוס של ידיד שלי...אוהבת מלאאאאא 

 

 

נכתב על ידי המתבגרת.. , 14/11/2009 21:52  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עידכונים מהזמן האחרון :)


היי :)

כרגיל אני לא נרדמת אז אני יעדכן קצת חחח

יום חמישי בערב יצאתי לריץ'..היה נחמד לא יותר מזה..קצת הגזמתי עם השתייה והייתה ממש מסטולה (ואני שונאת להגיע למצב כזה..זה מגעיל לדעתי לראות בחורה שיכורה..אבל בטעות שתיתי יותר מדי וזה קרה חח) אז היה ממש מצחיק חחח אני וחברות שלי הלכנו לאמצע כרגיל דחפנו את כולם הצידה חחח והתחלנו לרקוד שם חח תמיד אנחנו חייבות לבלוט..  ואחר כך התעייפנו ישבנו בבר התחלנו כל שניה להציק לבנים לעשות צחוקים וזה חחחח אין עלינו שאנחנו מסטולות לצערי חחחחחחח.

בשישי בבוקר היה לי תור לקוסמטיקאית וראיתי בדרך את אליאור למי שזוכר אותו חחח הוא חזר לארץ..אבל מיהרתי והוא היה במדרכה השניה אז רק אמרתי לו שלום מרחוק ושאני ידבר איתו כבר והמשכתי ללכת..זה לא היה יפה אחרי שלא ראיתי אותו כל כך הרבה זמן אני יודעת..אבל דיברנו אחרי זה באייסי איזה 3 שעות חח אז אני לא כזאת זבל

איזה מוזר לראות אותו פתאום בכלל שכחתי שהוא קיים חחח זה מזה העלה לי נוסטלגיות אתם לא מבינים..

בערב הלכתי עם 2 חברות שלי למועדון וטוס לוקוס..בחיים לא היינו שם והיה בא לנו לחדש קצת חח אז הלכנו והיה ממש עלוב אז יצאנו אחרי שעה..וזה בהרצליה ולא היה בא לנו לחזור לתל אביב כזה מוקדם (יצאנו משם בסביבות 1) אז נכנסנו למשכית..שם דווקא היה ממש כיף...הייתי שם כבר מלא פעמים אני אוהבת את המקום הזה דווקא אבל אנחנו מתעצלות ללכת לשם כי יש לנו את כל המועדונים בתל אביב למה שניסע להרצליה? חחחחח 

בשבת סתם הייתי בבית כל היום לא היה לי כוח לצאת (כן אתם קוראים נכון..לי לא היה כוח לצאת חחח) אז ניצלתי את הזמן לסדר קצת את החדר שהיה ממש מבולגן ולזרוק כל מיני שטויות שנתקעו מפעם.

החדר שלי גדול יחסית..ארון ענקי חח (וזה רק לבגדים של העונה הנוכחית..שאר הבגדים נמצאים בארון השני שלי בחדר ארונות של כל המשפחה חחחח..כבר הבנתם שאני אובססיבית לבגדים), מיטה וחצי (נכנס לי עכשיו ג'וק לקנות מיטה זוגית ועד שאני לא יקנה אני לא ירגע חח), ספרייה עם כמה מגירות שיש בהם את כל השטויות שלי (את כל הספרים והמחברות כבר זרקתי ממזמן חח), טואלט עם מראה (יש עוד אחת על הדלת של הארון..לכל הגוף)  וכמה מגירות לכל האיפור/קרמים/תכשיטים... ויש לי אמבטיה ושרותים אישיים בחדר.... עכשיו החדר צבוע באפור בהיר וקיר אחד אפור עם נצנצים של הזכוכית למי שמכיר..והרהיטים בלבן עתיק..משהו נדיר! אבל בא לי עוד פעם לשנות..ואח שלי וחברה שלו שכרו דירה ביחד אז החדר שלו יתפנה בקרוב (יש לו יחידת דיור בקומה העליונה) ואני רוצה לעבור לחדר שלו..מה שאומר שאני יחכה עם השיפוץ הזה כבר ואני יעצב מחדש כבר את החדר שלו :)

ההורים שלי אמרו לי בינתיים לחכות עם זה עד שהם יחזרו מחו"ל... בינתיים סידרתי  את החדר כל השבת זרקתי מלא שטויות...והיה דווקא נחמד כי מצאתי במגירות ברכות מחברות ששמרתי ממזמן..ומלא שטויות שמזה הזכירו לי תקופות ישנות ודברים שקרו פעם.. אבל היה גם קצת קשה כי יש לי מלא דברים ממאור בחדר ורציתי לשים אותם במקום אחר כי נמאס לי לראות אותם כל היום מול העיניים..ויש לי תיבה ענקית יפה שקניתי מזמן שאני שמתי בה את כל המתנות/מכתבים/תמנות/שטויות שנשארו לי מהאקסים (כי מצד אחד לא בא לי שהם יהיו לי בחדר ומצד שני אני גם לא רוצה לזרוק אותם)..אז הייתי צריכה לקחת את כל הדברים ולהכניס לשם וזה אומר להסתכל בכל הדברים שמזכירים לי את מאור + כל האקסים הקודמים...לא הכי כיף מן הסתם. 

ראיתי את כל המכתבים (חלק גם ישבתי לקרוא), את כל המתנות שהאקסים הביאו, מלא שטויות ששמרתי ותמונות שפיתחתי ועוד מלא..אז הכנסתי את התמונה שמאור הביא לי שלי ושלו שהוא פיתח ומסגר שעד עכשיו היתה מונחת על השידה, ואת הדובי הקטן שהוא הוציא לי פעם מהמכונות האלה בקניון שהלכנו לשופינג, ואת המחזיק מפתחות עם חריטה של השמות שלנו, ומלא תמונות מכל מיני מקומות שהיינו בהם ביחד שפיתחתי כי תכננתי להכין לו אלבום..וקופסא שפעם הוא הביא לי אותה מלאה בשוקולדים מכל מיני סוגים ובתחתית הוא הדביק דף שרשום עליו "כבר טעמתי את כל השוקולדים שיש בעולם..ואף אחד מהם לא היה מתוק כמו הנשיקות שלך"

וזה הזכיר לי מלא דברים שעברנו ביחד....אבל מה לעשות צריך לעבור גם את זה.

 

ביום ראשון בבוקר היה לאמא יום חופש אז הלכתי איתה לשופינג בקניון רמת אביב היה ממש כיף וחזרתי עם הרבה שלל חחחחח

קניתי 3 חולצות פולו ארוכות של טומי הילפיגר (ורוד,תכלת וירוק תפוח), חגורה דקה בצבע אדום, תיק צד שחור, מלאי חדש של איפור, שימלה חומה, טוניקה אפורה, 3 טרנינגים של "הנס" , קפוצ'ון של "אדידס", ומגפונים שחורים...הייתי מסכמת את זה כשופינג מוצלח .

בערב יצאתי עם ידיד למקס ברנר בראשון (לבשתי את הטוניקה האפורה החדשה עם גרביונים שחורים אטומים מתחת (כי הטוניקה מגיעה אחרי התחת היא די ארוכה) עם המגפונים החדשים ותכשיטים כסף..תגידו לי תתחדשי חח) ועשינו קצת השלמת פערים כי לא יצא לנו לדבר מלא מלא זמן (הצבא הזה לוקח לי את כל החברים ).

והיום בבוקר הלכתי עם חברה לסיבוב בקניון חולון והדבר היחיד שקניתי זה שמלה מנומרת של "זארה" וקשת אדומה לשיער..לא כיף חח

 

יאללללללהה ממחר 3 שבועות בית ריקק...ההורים נוסעים לארה"ב, אחי בצבא כמעט כל הזמן וגם ככה בסוף החודש הוא עובר דירה... איי איי איי על החגיגוותת שהולכות להיות :)

לילה מעולהה

נכתב על ידי המתבגרת.. , 10/11/2009 03:42  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

20,946
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להמתבגרת.. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על המתבגרת.. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)