לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Nיילו עיר וירטואלית Nהממת



כינוי: 

בת: 27





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

הבית של רן


שלום! אני רן:

img340/464/razbw4.png

אני בן 19 וחצי ואני זמר..!

 

אני גר בעיר מאז התאריך: 12.11.07

 

זה הבית שלי:

 

החדרים שלי:

363qy.gif-הסלון+הכניסה שלי

 

 


 

זאת תיבת הדואר שלי:

 

יש לך מכתב חדש:

 

מאת: מנהלת העיר

 

ברוך הבא לעיר!

מקווה שתהנה

ותתרום מכשרונותייך,

בברכה- מנהלת העיר!

 

 

 

 

 

הנה הכסף שלי:

 יש לי 3,000 ש"ח!

נכתב על ידי , 12/11/2007 19:06  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnaama the queen אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על naama the queen ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)