לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של מוגיי=]] XD


בלוג נורמלי..=] אהה או שלאא

Avatarכינוי: 

בת: 29

ICQ: 307757076 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

תיקון קטן!!


יום חראאא לפחות יש לי את חברות שליי!!! ; )

נכתב על ידי , 14/11/2007 13:43  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הייללווו פיפלס!!!


אז... היום היה לימודים כרגיל... אני לומדת עםשירנו'ש שלי שעתיים בשבוע בימי שני... כפרה עליה!!!1

אני והבננות רבנו ממזמן.. אבל השלמנו=]

אני במועצת תלמידים=]

ויש לי גם נוע"מ(=נוער מתנדב)

אז.. זזייההווו!!!! ביוווו חמודים*;

נכתב על ידי , 9/11/2007 15:39  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





185
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאאללממוווווגג X אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אאללממוווווגג X ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)