לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ג'ונגל עיצובים


בלוג עזרה עיצובים מדריכים ועוד :)

Avatarכינוי:  צוות ג'ונגל עיצובים D:

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2008

חזרנו ובגדול :]


היי כאן שגיא,

ששמחה לבשר לכם,שג'ונגל חזר ובגדול [:

איתו גם שותפה חדשה בשם דר,

דרצ'?!ברוכה הבאה :)

דר הכינה עיצוב חדש,וגם אני הכנתי עיצוב חדש,

אז אני והיא נחליט את של מי נעלה.

אני כמעט סיימתי,נשארו לי עוד כמה תיקונים,תוספות,טקסטורות,

מברשות,ממש כמה דברים קטנים וסיימתי [:

*לכל אלה שעדיין לא יודעים,ישלי פוטו קראק.

[גם לדר יש אז הכל היה טוב].

הפעם הבאתי לכם את ההזמנה של אביטל מנהלת עננים.



ההזמנה של אביטל מנהלת עננים-

 

*אני[שגיא]הכנתי לך ת'כותרת,כי משהו לא הסתדר לי עם הרשימות.

*את הרשימות תכין לך דר,והם יעלו מקסימום מחר!

 

הכותרת:

לחץ לצפייה בתמונה

ההתאמת צבעים תינתן אחרי שיעלה כל העיצוב.

 

היום בערב,או מחר יעלו הכפתורים שדר הכינה והכפתורים

שאני[שגיא]הכנתי.

 

 

זהוו,ואני מאוד מקווה שאהבתם.

אוהבת המונימונים,

שגייגולה (:

נכתב על ידי צוות ג'ונגל עיצובים D: , 19/1/2008 13:40  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פיקסליםIכפתורים


היי, כאן דר, המנהלת החדשה של ג'ונגל עיצובים=]

אני מאוד שמחה להיות כאן מנהלת, ואני הביא המון דברים לבלוג.

דרך אגב, נטלי פרשה, בבקשה כתבו לה תגובות, בפוסט "נפרדים מנטלי"

 

טוב.. אז הבאתי לכם כמה דברים.. תהנו!

וגם, אם אתם לוקחים אז תנו קרדיט בקשה!?

 


כפתורים:

 

 

 

  

 

 

=קרדיט=

 

  

 

  

 

 

 


פיקסלים:

 

               

 

              

 

 

=קרדיט=

 


 

זהוו.. מקווה שאהבתםם=]]

 

דר.

 

נכתב על ידי צוות ג'ונגל עיצובים D: , 12/1/2008 16:30  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נפרדים מנטלי=[


היי כאן דר ושגיא, ורצינו לבסר לכולם שנטלי המנהלת פרשה מג'ונגל.

 

כתבו לה בתגובות כל מה שתרצו, שאלו אותה שאלות והיא תענה לכם.

 

נטלי חבל שעזבת, נתגעגע המונימוני!=[

 

 

ביי ביי שגיא ודר=]

 

נכתב על ידי צוות ג'ונגל עיצובים D: , 12/1/2008 16:35  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

4,362
הבלוג משוייך לקטגוריות: הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצוות ג'ונגל עיצובים D: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צוות ג'ונגל עיצובים D: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)