לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  קרן :]

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

הו גאד.


הבלוג הזה הפך להיות הדבר הכי משעמם בחיים שלי.

אין לי מה לכתוב בו.

אין לי מה לספר בו.

אין לי מה להביע בו.

אני לא רוצה לשתף, לפתוח את כל מחשבותיי ורגשותיי בבלוג אחד חסר משמעות בעל עיצוב נחמד XD.

אז.. אני לא אמשיך לכתוב פה.

אני אמשיך לגלוש פה והכל..

אבל נמעס לי..

 

או שהושפעתי מבת-אל..

או שזה באמת נכון.

תראו כמה שהפוסטים פה חופרים ומשעממים.. פשוט חסרי משמעות.

 

הו וול.. לילה טוב. :] 

נכתב על ידי קרן :] , 19/7/2008 00:32  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דחפתי לה אצבעות בזמן שישנה והיא תפסה אותי!


חחח רק הקפצות- קרדיט ענק לדניאלה..

-

 

אז זהו.. כיתה ח'.. נגמר!

למרות שהשביתה דפקה לנו את כל השנה.. בכלל לא הרגשתי שלמדתי, חרשתי או התאמצתי..

סתם שנה.. אבל שנה הבאה- זה שנה של חרישות; והרבה!

הכרתי השנה מלא אנשים חדשים שבחיים לא חשבתי שאני אתחבר אלייהם ואני שמחה שהכרתי אותם.

תכלס שנה טובה..

 

אבל הינה היא נגמרה..

אז אהלן כיתה ט' :]

 

 

חופש מהנה לכוולם!

נכתב על ידי קרן :] , 11/7/2008 19:22  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,572

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקרן :] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קרן :] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)