לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

B O R E D O M


"אלה שרוקדים נראים משוגעים בעיני אלה שלא שומעים את המוזיקה"

Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN: 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

תשובות לשאלון השבועי


איפה את רואה את עצמך 20 שנה מהיום?
על עץ הבננות הגדול ביותר עלי אדמות. או ים. לא משנה לי.

באיזה מקצוע את רוצה לעבוד בעתיד?
מומחית לקילוף בננות.

מה החלום האחרון שחלמת (בלילה)?
שקילפתי בננה.

האם את חולמת לעיתים בהקיץ?
כן, על קילוף בננות.

זרקת אי פעם מטבע לבאר / מזרקת משאלות?
כן, המשאלה שלי היתה שאני אקלף בננות לכל שארית חיי.

האם גילית למישהו את החלום שהכי חשוב לך?
כן, להיות מומחית לקילוף בננות.

מהו הסיוט האחרון שהיה לך?
לא נתנו לי לקלף בננה.

מה הדבר הכי נורא שהיית מייחלת לאדם שאת הכי שונאת?
שלא ייתנו לו לקלף בננות.

האם היה לך אי פעם דה-ג’וו?
כן, כשקילפתי בננה, על הפעם הקודמת שקילפתי בננה.




החלטתי בשאלון הזה להתעמק על נושא קילוף הבננות.
סתם כי לפני 5 דקות קילפתי בננה.

אני קופה מקצועית (:

נכתב על ידי , 29/1/2008 00:19  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , חטיבה ותיכון
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSappyWappy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על SappyWappy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)