לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 29

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008

וולנטיין? פח כן בטח


ממ ממש יום אהבה.

סתם עוד יום חמישי רגיל, גשם ודיכאון

לא היה משו מיוחד בכלל. חשבתי שיהיה משו

אבל סתם פיתחתי ציפיות מטומטמות כמו איזה ילדה קטנה.

מה חשבתי לעצמי שיקרה? שפתאום מישהו יבוא ויגיד תמר אני רוצה אותך? ._.

זה לא מגיע לי באמת, מה כבר ביקשתי?? אהבה?

אולי אני כן נשמעת כמו ילדה קטנה עכשיו אבל אני ממש ממש רוצה את זה ונשברתי כבר מזמן

אני רוצה אהבה. טוב, דוגרי אין אחד שלא רוצה, כל אחד היה רוצה מישהו להיות איתו ברגעים הכי קטנים

אני מרגישה בודדה קצת. לא, בעצם לא קצת. אני ממש מרגישה בודדה אני כבר נכנסת לדיכאונות מזה.

אני רוצה מישהו אמיתי כזה. מישהו שאני תמיד יהיה איתו והוא איתיאוף

עכשיו אני ממש צריכה חיבוק אמיתי ממישהו, אני כלכך צריכה את זה. זה יעשה לי הכי טוב בעולם.

אבל.. מה? מה יש לי כברר אין לי כלוםםם אני בטח לא מספיק ''יפה'' בשביל אףאחד.. נראהלי ._.

ככה אני מרגישה. ואני ממש מנסה להיות אופטימית ושמחה וכל השיט הזה, אבלל..אין זה לא מצליח.

ממ הכל נהיה רק יותר גרוע וגרוע יותר בזמן האחרון. אני כל היום חושבת על זה שאני רוצה חבר

ואהבה אמיתית וזה באמת פתטי כבר, אבל אני לא מצליחה להוציא את זה מהראשששש דאמ

זה תוקף אותי מכל מקום וזה מעצבן כבר. זה פשוט מעצבן. נמאס לי כבר

זה רק מעציב ומתסכל אותי. ואני כבר לא מרוכזת בדברים חשובים אחרים

רק בזהאוף זה לא יוצא לי מהראש לרגע.  וכולם אומרים לי,

 'די תמר. היום הזה יגיע, תהיי אופטימית תחשבי טוב.. הזמן יעשה את שלו'.

יש לי חברים באמת מדהימים והכל. ואני יודעת שהם מנסים לעזור לי ולשמח אותי ולפעמים זה כן עוזר.

ובאמת שאני מנסה לשמוח ולהמשיך הלאה ולא להתרכז בזה כל הזמן

פעם הייתי יותר אופטימית, ואני יודעת שזה טוב יותר להיות ככה

אבל עכשיו..אני די מאבדת את הרצון להיות ככה@$#%Q

כנראה, רק שבאמת תהיה לי אהבה אמיתית

רק אז אני אהיה הכי מאושרת בעולם T_T

בנתיים אני לבד, ויש רגעים שטוב לי אבל רב הזמן אני נכנסת לדיכאון מזה

טוב... בנתיים נשאר רק לקוות לטוב.

אני לא אומרת שלא יהיה טוב,

אבל בנתיים הכל רע. פשוט רע לי

 

 

ממ די חפרתי

אבל יש לזה משמעות וזה :/

3333333333>



 

נכתב על ידי , 15/2/2008 15:50  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של תמר ב-13/12/2008 22:02
 




Happy valentine's day 

 

 

 

עריכה:

כן ממש יום מאושר ;[

יום דיכאוני ברמות@#%Q

נכתב על ידי , 13/2/2008 19:20  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של תמרר(: ב-15/2/2008 21:29
 





3,843

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לתמרי D: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על תמרי D: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)