לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Banana


''לפעמים חלומות מתגשמים...''' כ''כ נדוש....

כינוי: 

מין: נקבה

ICQ: 440522627 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2008

הידעתם שגם אם אני שמה את הספרים בשקיות שלי הם עדיין כבדים?


אאוץ''............
במילה אחת?! א-א-ו-ץ'.........

הכאב הבלתי נסבל שעובר על כל ילד בדרכו לבצ'פר המטופש ><'..........

אניי???!!! לא מסוגלת יותר!!!!!!!!!!!! אני אומרת די לספרים!!! וכן לשיעורים חופשיים...
מה אתם אומרים?! תצטרפו אליי.... ויחד נשנה את הרבולוציה ולא נלמד!^^

 

יאי!!!!!!!!!!! =P

מוחעחעחעחעחעחעחע :XD חלומות גדולים יש לילדה כמוני אה?......

 

אני כ''כ עייפהההה... התאמנתי במוסיקה שעות!!!!!!!!! שעות!!!!!!!! [מ 18:45 עד 19:45]

מוחעחעחעחעחע O: כניראה שאני גם לא יודעת לספוררררררר^^

 

אנימהה=שליטעעעעעעעע^^ אם לא ידעתם האנימה שולטת על חיי.... P:

אממממממממממממממ............ אין לי יותר מה לומר כי שומדבר לא קרהההההה...... מוחעחעחעחעחע XD

 

ופליזזזזזזזזזז תגיבו על הכתבה של 3 המשאלות............... פליזזזזז X_________X

 אני אשמח מאוד!!!

 

לילה טופפפפפפפפ................ חיבוקיייייייייייייייי 3>>>>  [חיבוק שרשרת חיחיחי TT]

 

כאן ענתושש מסיימת את השידור ומעבירה אותו לקוראים היקרים... בהה בעיייי כפארותתתתת =.=''

נכתב על ידי , 15/9/2008 19:55  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



''לפעמים חלומות מתגשמים...''


לפעמים חשבתם לעצמכם מה הי קורה עם היה שלום עולמי? אםם..... היו קיימים החייזרים... אם חתולים וטוסטים יכלו לדברר ><'

3 משאלות.... מזכיר לכם משהו?! לי כן.... דג הזהבב..... אם לכל אחד היו 3 משאלות...... מעניןן מה הוא היה מבקש........ אולי כדי שתחשבו על זה עכשיווו T^T

אני הייתי מבקשת...:
1. שלום עולמי [זה לא היה מזיק לאף אחד^^]
2. שאנשים יכלו לעוף.... [מאז ומתמיד חלמתי לעוף חחח...]
3. שחתולים וטוסטים יוכלו לדברר [תמיד מעניין מה החתול שלי חושב עליי לא?]....

:XD אממממממ........עדד אז... שאמצע דג זהב או פייה טובה שתגשים לי 3 משאלות... כבר לא יהי לי אכפתתתתתתתתתת 3>>>> שיהיה לכם יום טובבב ומלאאאא במשאלות!!!!!!!!

ותמידדדדדד תזכרווווווווווו:

                              
''לפעמים חלומות מתגשמים...''
נכתב על ידי , 14/9/2008 21:37  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





34

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לענתוששש ו...שתקווו :XD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ענתוששש ו...שתקווו :XD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)