לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

איזה חתיך!! DD:


היי כוולם :]] ברוכים הבאים ללירקוקית :}} אם אתם חושבים שזה בלוג למעצביים> אתם טועים.. זהו בלוג על חיי :]] מקווה שתהנו =]

Avatarכינוי: 

בת: 29

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

שיט!שיט שיט שיט !!!!!!שיט!!!!!!!!!!!!!!


הפוסט נימחק לי!!
והוא היה עם פיקסלים והשקעה וזה,,

חבל! חבל!!


אני שונאת את העולם הזה!!
ארררררררגגגג!!!!!!!!!!!!

נכתב על ידי , 6/12/2007 20:26  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



זאק אפרון נירצח. . . :'(


היי :)
וואי סוף סוף חנוכה מתקרב!! ויהיו הרבה ממתקים, ושירים וריקודים ספגניות, דמי כיס וכיף חיים! חחח ^^
אממ.. וואי היום אני עדי וענת רוקדות ריקוד לחנוכה...  
וזה מול כל הקיבוץ וזה יהיה מאגניב כזה עם סטיקלייטים זוהרים כאלה ויהיה חושך DD: יואו איזה כיףף!! אני מה זה לחוצה כי אני בטוחה ב-100% שאני הולכת לשכוח את כל הריקוד הזה... :D
נקווה לטוב.. ^^
ו..התלבושת שלנו זה ככה; גופייה שחורה, טייטס שחור וכל אחת חצאית מיני בצבע שונה,, וכרגע?! מדדתי את החצאית הלבנה היפיופה שלי ומה? אני ניראית זוועה!!
אני מקווה שבגלל שיהיה חושך אז כמעט ולא יראו אותי אלא רק את הסטיקלייטים.. ><'
לא נורא.. ניסתדר..
עוד שעה אני ועדי הולכות לענת ונהיה שלושתינו יחדיו בתהלוכה!!
יהיה כזה כיף [אני מקווה..]!!
טוב.. יאללה.. ביי ביי לכולכם 33>
נשיקות לכולכם,,

3> לירקה 3>

נכתב על ידי , 4/12/2007 17:19  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חודש חדש DD:


היי :) חודש חדש :) פוסט חדש :) החלטתי לעשות פוסט עם פיקסלים וסמיילים SD  אממ.. הייתי ביומולדת של ריקי DD: היו מלא עוגות וממתקים ^^ היה מה-זה כיף באמת!! DD= הייתה מין מסיבת ריקודים כזאתי מאגניבה [;    שהייתי בה כל הזמן בחוץ חח.. לא היה לי כח לכלום.. :S היה לנו חדר בדירות אירוח שלהם וזה היה אני, מיקה, אביב, ענת וענווה בחדר קטן.. אבל לא נורא כי היה כיף..   אפילו ששלומי היה שם..  והוא נישאר בדיוק אותו ילד jackass כמו בשנה שעברה.. מזל שהוא עבר ^^ אני מה זה מתה מעייפות.. הלכנו לישון ב-2 והעירו אותנו ב-8..!! וואי ומחר יש לנו בוחן וגיאוגרפיה ובכלל לא התכוננתי.. אני מה זה הולכת לקבל איזה.. 50... ;'[ בבת מצווה של ריקי? אז העירו אותנו ב-8 כי ב-10 וחצי הייתה העלייה שלה לתורה.. וגם היה שחרית.. אז זה היה הדבר הכי ארוך בהיסטוריה!! זה היה די משעמם.. למרות שאחר כך זרקנו על ריקי סוכריות ^^ טוב.. אין לי ממש מה לכתוב.. אני יודעת שזה היה פוסט עלוב.. אבל תרחמו עליי.. פעם ראשונה בכל זאת.. חח ^^ יאללה ביי :** לאב יו,, לירקה (=

עריכה:

גם תם קורן הבלונדה הייתה איתנו!
והיא מבקשת למסור ש:
תמיד דופקים את הבלונדיניות [ולא מאחור]!!!
ואני? התגובה שלי היא:
חהחהחהחהח DDDDD>

נכתב על ידי , 1/12/2007 19:15  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





679
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללירקה השקסיית ;]] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לירקה השקסיית ;]] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)