לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

.It’s not for me


לבהות בו. להתרשם, ולהתאהב.

Avatarכינוי:  Denisonfire__x

בן: 30

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

.One last kiss, One last word


תן לי רק עוד פעם אחת לראות אותך, תן לי רק עוד פעם אחת להרגיש אותך, תן לי רק עוד פעם.
תן לי רק עוד פעם אחת לשמוע את הקול שלך, תן לי רק עוד פעם אחת לנשק אותך.
תן לי רק עוד פעם...
אני אוהב אותך. אני לא מסוגל לשכוח. אני לא רוצה לשכוח. אני רוצה שתהיה איתי, אבל זה כנראה בלתי אפשרי.
אז אני מבקש ממך, פעם אחרונה, תן לי לאהוב, פעם אחרונה, תן לי לומר לך את המלים האלה שיש לי לומר,
פעם אחרונה תן לי לנשק אותך, ולהיפרד לשלום, להיפרד יפה... לתמיד.




.Goodbye, My love
נכתב על ידי Denisonfire__x , 27/9/2007 15:08  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



163

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDenisonfire__x אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Denisonfire__x ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)