לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

.It’s not for me


לבהות בו. להתרשם, ולהתאהב.

Avatarכינוי:  Denisonfire__x

בן: 30

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

אל תשכח לשמוח גם בחלקי.


אני מבין, אני מבין שזה קשה. ואני שמח בחלקי, וגם בחלקך. ואני מאחל לך אושר, רק אושר.
ואני בטוח שיהיה לך טוב ושאתה תהיה שמח ומאושר, ושרק תחייך לכל כיוון. אני מאמין בך, ואני יודע שאתה תצליח במשימה שלך.
תהיה בטוח שלא תמיד יהיה לך קל, ולא תמיד תצליח. לפעמים אתה תיפול, תיפול עמוק, ואתה תישבר.
וברגעים האלה... אני בטוח שיהיה לך עם מי לדבר, הוא אוהב אותך. הוא באמת אוהב אותך. והוא סומך עליך, הוא מאמין בך.
אבל אני גם רוצה שתדע - שאני פה. אני פה בשבילך, בכל מצב, גם כשהוא שם בשבילך וגם כשהוא לא. אני לא אהיה לו כמחליף, אבל אני רוצה שתדע...
שאני פה. אני פה.

אני רוצה שזה יעבור, אני רוצה שהלחץ הזה יעבור... הלחץ של מה יהיה, איך הכל יגמר, בתור מה אני אצא מכל הסיפור הזה.
אני רוצה לדעת מה המקום שלי, לאן אני שייך ולמי. אני רוצה להגיע לקיצם של חיי, ולדעת שהייתי משהו בשביל מישהו. שהייתי בן-אדם חשוב, שהייתי אחד שתמיד חשבו עליו. לא משנה בתור מה.
אני רוצה שישמחו בשבילי, גם כשאני שמח משטויות ומקווה סתם, כי סך הכול, הכול עובר מתישהו, ואותן שטויות שעליהן שמחתי, נעלמות.
ואותם אנשים שאיתם שמחתי על אותן שטויות, יעלמו לי יום אחד.
אני רוצה להקשיב ללב שלי, אני רוצה. אבל קשה לי, המוח שלי עובד הרבה יותר מהלב, והלב שלי רוצה אותו. הלב שלי רוצה לגנוב אותו,
לעצמי, ולשמור אותו בקופסאת עץ קטנה שאני אכין במו-ידיי, והוא יישאר שם, והוא יהיה שלי. לתמיד.
אבל המוח אומר לי אחרת, המוח אומר לי לתת לו להיות מאושר, לשחרר אותו...

אל תשכח לשמוח גם בחלקי
ואל תמנע מלבכות כשעצוב
תנצל עד תום כל עוד אתה תמים
תלמד לוותר ואל תוותר על החיים.

כי בחיים הכל עובר
מטעויות למד והשתפר
מה שקולך הפנימי אומר, זו האמת שלך
לא, לסלוח זו לא חולשה
נצור אהבה בדרכך
ודע, את כל הסובב אותך.

אל תלך בדרכו של אחר
ואל תיכנע לחולשות שבגוף
שא בעול בכתפיים איתנות
ותאמין ותאמין, רק תאמין.



אני פשוט כוכך אוהב שקיעות...יפה, לא?
עפתי מפה,
לחפש מקום להסתתר בו, ולשפוך הכול.
3>
נכתב על ידי Denisonfire__x , 29/9/2007 01:05  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



163

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDenisonfire__x אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Denisonfire__x ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)