לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

seize the day or just die at night

התיאור שלי על הבלוג בטח ישתנה במהלך הזמן, בנתיים אני פותח אותו בשביל להוציא את כל מה שייש לי להגיד (וכמובן לא הרבה רוצים להקשיב לזה..) .. בקיצור יומני היקר - בתקווה שלא תמחק או משהו כזה.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

מתגייס עוד 10 שעות...


הבקע המוזר שהבעתי במה שכבתי פעם שעברה הולך ורק נעשה יותר עמוק...

אני ממש צריך להחליט אם להפגש עם קב"ן או לא ואני לא יודע.

בדרך כלל אני זורם עם דברים אם הם לא יותר מדי קשים, נראה לי שהולך להיות לי ממש קשה אולי הפעם אני אנקוט עמדה ולא אתגייס...

נראה.

 

 

השבוע אני כנראה לא כתוב..

נכתב על ידי , 8/10/2007 01:29  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



גבר או אישה?!


אני כבר לא יודע מה הולך איתי, אני יודע שאני גבר, יש לי איבר מין של גבר ומראה כללי של גבר אבל מה נסגר עם הרגליים הארוכות שלי? למה לעזאזל יש לי אגן גדול וצלעות קטנות ממש כמו של אישה? למה אני כזה עדין וכל הזמן אומרים לי תפסיק להיות כזה נקבה? למה אני נמשך לגברים?

 

אלוהים אני כל כך מבולבל!

אני יודע שאני יכול לפתח שרירים ולהראות יותר גברי אבל עדיין איפשהו בתוכי תהיה אישה, אני לא יכול לשנות את האופי שלי גם ולעשות אותו יותר גברי, אני לא יכול להיות יותר אגרסיבי!

 

ביום שני הזה אני מתגייס, כולם אומרים לי שהצבא ישנה אותי, שאני אהיה יותר "גבר", אני יודע שאני יכול  באמת להתחשל שם, שאני יכול לעבוד קצת על האגרסיביות, על הקול ועל ההתנהלות הכללית שלי  ואני הרבה יותר גברי.. אבל במיטה אני עדיין אוהב שחודרים אלי~! ואני עדיין אוהב שמתייחסים אלי בשליטה ושאני נשלט! אלוהים זה יהיה כזה מצחיק לראות גבר גבר עם כל השרירים והכול מתנהג במיטה כמו אישה!

 

מה אני יותר? גבר או אישה?

 

אוף!

 

אני כל כך מבובלבל, לפחות על דבר אחד אני בטוח, אני אוהב גברים...

 

לפעמים אני מסתכל במראה ואני רואה אישה! היום כשהתקלחתי היו לי פנים כל כך נשיות...

פעם אמא שלי הראתה לי תמונה עם ילדה חמודה מאוד, ושאלתי אותה:"אימא מי זאת הילדה החמודה הזאת?!" והיא אמרה לי   "זה אתה... פשוט בתמונה היה לך שיער ארוך קצת אז נראית קצת כמו ילדה..."
זה בגלל זה נכון?

לא!

יש לי כל כך הרבה סממנים נשיים.. אפילו יותר נשיים מכמה בנות שאני מכיר..

כשאני לובש בגדים של נשים- בפורים למשל, זה נראה כמו אישה!וזה מפחיד

כשגבר גברי עושה את זה , זה מצחיק!

 

אין לי סרטי גייז במחשב, אני רואה רק סרטים של סטרייטים, סרטים של גייז לא עושים לי את זה בכלל.. אני פשוט מדמיין שאני אישה וגבר שוכב איתי, וככה אני הכי מסופק.. כשאני מדמיין שאני גבר עם גבר אחר זה לא מספק אותי... זה לא עושה לי את זה בכלל!

 

אני צריך לעשות רשימה של תכונות גבריות שייש לי ותכונות נשיות, מה שייש לי יותר אני אלך עם זה ואולי אפילו אעשה ניתוח לשינוי מין.

 

אז התכונות הגבריות שלי הן :

איבר מין זכרי, כפות ידיים של גבר, ידיים של גבר, כתפיים של גבר, שפתיים של גבר, אף גברי .

 

תכונות נשיות:

רגליים ארוכות, התנהגות נשית במיטה, עדינות, עניים נשיות עם ריסים נשיים, אגן גדול וצלעות קטנות, ישבן נשי (וסקסי! חח),שיער נשי (חלק...).

 

יש לי 6 תכונות גבריות ו10 נשיות.

העניין הרציני פה זה שאם אני לוקח אסטרוגן (הורמון נשי) אז הכול נהיה אצלי כמו של אישה - הקול יהיה נשי ההשמנה נשית וכו'...

 

בכל מקרה אם אני עושה את זה זה יהיה בחו"ל בלי לראות את הורי יותר בחיים. זה שווה את זה?

אני יודע שאני רוצה להיות אישה! אני רוצה להסתובב ברחוב ולסובב לגברים את הראש! אני רוצה שיתיחסו אלי טוב ברחוב ויעזרו לי כי אני נראית טוב! אני רוצה שיצפצפו לי! אני רוצה להיות אישה!!!!

 

אלוהים ! ללכת אחרי הרצון?

 

 

 

נכתב על ידי , 5/10/2007 02:40  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 35




100

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לstuck bird אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על stuck bird ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)