לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיים שכאלה....

פה אני הולך לכתוב מה אני עושה בחיי היום היום מי שלא צריך ליהיות פה שלא יהיה פה ... בפקודה!!!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

מצב רוח סבבה .... או משהו כזה ...


אמממ טוב זה היום הראשון שלי שאני רושם בפוסט..... ת'אמת אני לא יודע כל כך מה לרשום  .. אז אני אתחיל ב....

טוב אז ככה זה התחיל ..... או שזה בכלל לא נראה לי יתחיל מתישהו .......!!!!

טוב אז ככה עבר עליי היום ....בואו נגיד .... שהחברה הכי טובה שלי ... והמאמי שלי ... פה איתי מנסה לבנות לי בלוג..... זה לא כל כך מצליח אבל אתם יודעים ניסיון.!!!!!

אנחנו עוד מעט יוצאים לסרט או מקס ברנר .. עם רביב .!!!

רביב החבר הכי טוב שלי ... ואני לא הרחיב .!!!!!
חנו'ש ... את כל כך עזרת לי ... אני כל כך אוהב אותך יפה שלי ...... כמו אחותי את ממש כמו אחותי!!!!!

שאלוןן חורשששששששששששששששששששששששששששש:::::::::::

1) מה הדבר הכי מטורף שתהיי מוכנה לעשות בשביל 150000 דולר?  רק דבר?!

2) אלוהים, יש או אין? יש וחצי...

3) מיץ גזר או קולה? קולה....

4) יין או בירה?ברור שזה בירה ....

5) גבינה או סטייק? סטייק ועסיסי ......

6) עובד? איפה? לא בקטע !!!

7) אם הייתה יכול לקחת איתך את כל המשפחה והחברים ולא יודע עוד מה, ולחזור אחורה בזמן ולחיות את החיים שלך בתקופה אחרת, איזו תקופה הייתה בוחרת? בעבר ... ......

8) הייתה מעדיפ לחיות חיי נדודים או חיי משפחה שגרתיים?שגרתיתתתת

9) הייתה מעדיפה לשחות כמו דג או לעוף כמו ציפור? לשחות דמו דג בים הכחול ...

10) אתה יכול לשבת על כוס קפה ולדבר עם מי שאת רוצה, אפילו עם אישיות שכבר מתה, את מי היית בוחרת?סבתא שלי ז"ל..

11) הייתה מעדיפ עכשיו להיות בטיול ג'יפים במדבר יהודה או לראות סרט קומדיה חמוד בקולנוע? ג'יפים..

12) אתה גם חושבת שפסיכולוגים הם מטורפים? לאאאאאאאאאא ממש אבלח ממש לאאאאאאא

13) יש לך כתב יפה או מבולגן?ככה ככה !

14) מהו המקום שבו נהנית הכי הרבה מכל המקומות שהיית בהם אי פעם? לא יודעת!

15) את מאמינה באסטרולוגיה? לא

16) איזה מזל את? תאומים....יש בעיה?????

17) תוכל לקבל איזו חיה שתרצה, אפילו אריה, כחיית מחמד, מה תבחר? אריה.

 18) הייתה מחליף את השם שלך לשם אחר? כי למה מה זה דין????

 

טוב בה ביי אבל אני יהיה פה הרבה .... אז להגיב ........

 

נכתב על ידי dindin10 , 1/10/2007 19:03  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  dindin10

בן: 29





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdindin10 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dindin10 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)