לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

~ורוד~


זו עיר וירטואלית הכי יפה שראיתם בכל העולם ~שווה כניסה~!@

כינוי:  ליאלושש המאמושש

בת: 27

ICQ: 308424348 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

עמוד ההרשמה


 

רק מיכאן תוכלו להזמין,להירשם לבית ספר ,לגן ,להזמין הסעות,לקנות דברים

להזמין לוקר,לצאת לטיול וכ'...

חובה לצין את הפרטים הבאים

זה טלוי מה אתם בוחרים :

ואלו הדברים שאתם צריכים לישלוח לי למטה בתגובות כדי לקבל את מה שאתם רוצים:

שם הבובה:

שם החנות:                                                   

סוג הפריט:

מספר הפריט:

 

חובה לירשום אם ש לך ילד לגן לבית ספר או תיכון:

שם הבובה:

שם הילד:

אני רושם\ת את בני\ביתי ל_________ (גן,בית ספר,תיכון)

 

מ שרוצה כול להרגן לבנו הסעה לבית הספר הוא לתיכון.

שמי:

אני_____אמא של _____ רוצה להזמן לבני\ביתי הסעה לבית הספר.

 

אפשר להזמין לוקר לבית ספר:

שמי:

אני ____ אמא של ____ רוצהלהזמין לבני\ביתי לוקר.

 

הזמנת משכורת:

שם בובה:

הבית של :

כמות כסף:

עבודה:

 

רוצים לצאת לטיל תיכתבו פה....

שם בובה:

עם מי אני רוצה לטיל\לבד:

איפה אני רוצה לטייל  :

ומי משלם:

 

 

זהוו...תהנו...(=

נכתב על ידי ליאלושש המאמושש , 11/10/2007 14:16  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לליאלושש המאמושש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ליאלושש המאמושש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)