לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מיומנה של אמא


הבית אינו המקום בו אתה חי, אלא המקום בו מבינים אותך

Avatarכינוי:  אמא אדמה

בת: 59





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2008

וואו חלפה לה שנה...


חלפה לה שנה הפעם האחרונה שכתבתי בבלוג היתה בנובמבר 2007, אין זה אומר שהתנתקתי לגמרי מידי פעם נכנסתי והתגלגלתי בין הבלוגים השונים.

שבת אפרורית, כזאת המעיקה על הנשמה מזמן לא היתה לי נכנסתי וקראתי קצת בבלוגים ופתאום חזר הרצון לכתוב לקח לי קצת זמן לאתר את שם המשתמש והסיסמא אבל כפי שאתם קוראים הצלחתי.

אישי נקרא לעבודה - קצת גשם והכל מוצף, ל' נסעה אתמול למרכז לחידוש הקשר עם החבר הראשון, מקווה שלא תתאכזב, וואו כבר שנה היא בצבא וי' הקטן בבית ישן נו איך לא... כך מצאתי את עצמי לבד, מיד קמתי העמדתי סיר מרק ירקות מדהים, את האמת שלא תכננתי אבל מזג האוויר האפרורי דרש זאת ללא ספק. מקווה שאישי יחזור בהקדם וישלים את המשימה השבועית שלו... לבשל, לא יודעת אם ציינתי זאת בבלוגים הקודמים - אישי מבשל בבית אני יודעת שמקנאות בי עכשיו במיוחד נשים, אבל לא הוא לא להשכרה, אני מקסימום יכולה להעביר מתכונים, אגב זה לא שאני לא יודעת לבשל - אני לא אוהבת.

אני רואה שהשמש מציצה מבין העננים נקווה שיתבהר קצת ויהיה לי קל יותר על הנשמה.

שבוע טוב,

נכתב על ידי אמא אדמה , 22/11/2008 12:28  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



237
הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא אדמה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא אדמה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)