לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Little Buttons World


אני מכינה כפתורים , אני מציגה אותם פה. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להגיב D: . כמה פשוט ?!

כינוי: 

בת: 28

ICQ: 317705241 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

פוסט פתיחה D: + כפתורים של בלונים .


שלום ^^ .

אממ הגעתם לבלוג הכפתורים שלי A_______A .

פה אני ישים בעיקר כפתורים שאני הכנתי .

אבל גם של אמנים אחרים וגדולים ממני >< '' .

כל הכפתורים שיופיעו פה יהיו לשימוש אישי @ ; .

מי שאני יראה אותו מעתיק יענש ..

לכפתורים של אמני דוייאנט ארט לימניהם אני לא נותנת קרדיט ,
מהסיבה שברגע שאני ייתן קרדיט הכפתורים שאני מואצת כבר לא יהיו מיוחדים >_< .

עמכם הסליחה .

אהה אני מקווה שתהנו :)

ו.. זהו :)) .

______________________________________

_________________________________

 

כפתורי בלונים [ אני הכנתי ] :

  
 

______________________________________

_________________________________

 

כפתורי פרחים [ לא אני הכנתי ] :


   

   

  

 

בבקשה לא להעתיק . !!!!!!!!1

עבדתי קשה בשביל למצוא אותם .

 

333 > המכופתרת .

נכתב על ידי , 27/9/2007 13:44  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





73

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למכופתרת D: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מכופתרת D: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)