לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Forget about what you knew before you met me



Avatarכינוי:  The Life Which Fuck You

בת: 33

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2010

חצי שנה... ואו הזמן טס..


 

1:01 בלילה... 1:02... טיק טק... טיק טק...

הזמן לעולם לא מפסיק מלכת.

16, 17, 18, 19, 20....

השנים עוברים, ואני גדלה...

 

חופש פורים נגמר, ואני חוזרת לשגרה...

 

האמת שאני אוהבת שיגרה.  זה מוציא אותי ממחשבות פסימיות, ומעביר לי יום ועוד יום ועוד יום מבלי שאני שמה לב כמה זמן עבר.

לפעמים, כשיש לי יותר מידיי זמן פנוי, הראש שלי מרשה לעצמו לשקוע במחשבות.  ובשבריר שניה שהוא מתחיל לעשות כן אני כבר לא אותה סיון.

למעשה אני אותה סיון שלא נמצאת בשיגרה. 

על מי אני עובדת?  כשיש שיגרה אני סיון אחרת.  כשאני שוקעת במחשבות אני סוף סוף מתחברת לעצמי ולא בורחת למציאות שקובעת לי מה לעשות בכל רגע נתון.

 

1:06 בלילה....

4 דק ביזבזתי בשביל להבין איזו משתי האופציות זאת אני באמת.  והאמת? לא הגעתי לאף מסקנה.

לא השתנתי מאז תחילת הבלוג הזה (גיל 16).  אולי התבגרתי קצת, חוויתי קצת יותר.. אבל לא השתנתי.

 

אני חושבת שכדאי שאני אחזור ליומניים שלי.  אני חוזרת על עצמי שוב ושוב, אבל לא מיישמת את זה.   כדאי שאתחיל יומן חדש :) נקי... ולא אמשיך את אותו אחד מלפני שנה וחצי...

אז.. לילט. סיון

נכתב על ידי The Life Which Fuck You , 2/3/2010 01:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





42,567
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Life Which Fuck You אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Life Which Fuck You ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)