לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ניצנוצים

פשוט החיים המנצנצים של ילדה בת 11


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007


ניצוץ' הבלוג המוזר שלי....

מה עשיתי מתי ואיפה....

אני בכלל נגד בלוגים אבל משעמם לי אז פתחתי אחד... אבל את מי מעניין היום שלי ...אנשים עושים את זה כי הם רוצים לפרוק עצבים פשוט...

אז... היום שלי היה כרגיל התחיל טוב ונגמר טוב ובא לי לישון אז ביי

נכתב על ידי ניצ' , 27/9/2007 16:01  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  ניצ'

בת: 27




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לניצ' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ניצ' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)