לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Smile .. happy .. relax


.........................................................................

כינוי:  RiNaTa (:

בת: 33

ICQ: 331177047 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2009


 

אפשר להגיד פוסט ראשון ..:)

 

 

    

 

לא ההמתי שאני יחזור לעדקן, לפחוט לא עוד כמה חודשים או שנים...

אבל הינה חחחח :]

 

 

 

אז יאי שנה חדשה של ביצפר..

איזה מאגניב כיתה ט' וואוו  ...........

בכול מיקרא השנה הזו שכבר 3 ימים שאנחנו בביצפא לא ממש טוב :|

אבל אני בטוחה שהיסתתדר..

 

 

תמונות מי חופפש..:)

PARKLAND אני כול כך מיתגעגעתת גאד גאד ניראה לי הייתי עושה הכול כדי לחזור לשם!

 

  מאמאמאמאמ,,,, לא זוכרת איך כוראים לו...- ואניה אני שסה ויולה 33>333>

 

 חח :)

 

 

אני ויולה - איפה ששקספיר נולד וגר וזה וזה...

 

 

אני מריאנה יולה ואנה 3>3>

 

 

אואו הרבה ..

דאשה אני קארו יולה מרטינה דימאנה ואנה  אה או ולנה מציצה :)

 

אווווו!!!!!!!1

דיסקו

 

 

 

 

 

הרבה אנשים !!:)

 

 

 חהחהחהחה

יצאתי מצחיק~~~~~

 

 

אני בסבבה:P

 

 

 

 

 

בהפסקההה:P

 

 

 

 

 

 

אל תיתיחסו נמל תעופה  4 בבוקר D:

 

 

 

[איזה עין יפה יש לי ^_________^]

בדרך לעיר ויולהה :)

 

 

 

חח ביום הראשון בפרקלאנד [ חח אני זוכרת כמה סבל] !!

 

הפסקה בין השיעורים!

 

קרו אני דאשה ויוטיההההההה 3333333>

 

אנשים שאני  כול כך אוווהבת !@#$%^&*^%$#@

 

 

 

עם פיונה המורב D:

 

אני פשה קרו יולה וג'ניה:) החמודים שלי!!

 

 

 

חולה על התמונה הזוווותי :P

 

 

 

אני וכריסטופר הכוסווון שלי :-*

 

 

זו זהו בינתייםם :)

 

 

לסיום ...

 

חברות זו לנצח כי אפילו כשליפעמים את לא יודעת לאן ללכת או מה לעשות אתה לפחוט יודע שאתה לא לבד..

לאף אחד אין את כול לתשובות  וליפעמים הדבר היחיד הכי נכון לעשות זה פשוט להיתנצל ולהשאיר את העבר בעבר..

במיקראים  אחרים אנחנו צריכים להיסתקל לעתיד ולדעת שאפילו כשאנחנו חושבים שראינו הכול ,

החיים תמיד יכולים להפטיע אותנו ...!!

 

 

-תחשבו על זה-

 

המשך יום טוב...

 

 

Retro Graphics

 

גאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאדדד הצעקות מהביצפר מיתחת לבית משגעות אותי!!!!!!!!!!!!1

 

NaTa

 

 

 

נכתב על ידי RiNaTa (: , 1/9/2009 17:10  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אתיי :] ב-4/9/2009 11:14
 





6,771

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRiNaTa (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על RiNaTa (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)