לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Little Kiss



כינוי:  Moriii

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2008

פרוסה מזהב


 

אני כבר לא יודעת מה לעשות , מצד אחד אני אוהבת עדיין את דניאל ,

מצד שני משמתן אמר שהוא אוהב אותי אני מרגישה אליו משהו

ואת האמת שאני לא כ"כ רוצה לחזור לדניאל כי זה לא מה שהיה פעם

התחלתי להתאהב במתן אבל הוא בכיתה יא' זה לא צחוק ,

למרות שזה כיף והכל זה יהיה מוזר ,

כל החברים שהיו לי היו בשכבה שלי

ועכשיו אני כיתה י' והוא יב' זה הבדל של 2 שנים ולדעתי זה המון !
אבל אני אוהבת אותו וזה מה שחשוב ..

 

מתן : מוור , חכי רגע

אני : מה ?

מתן : חשבת על זה ?

אני : כן , ואני חושבת שאפשר לנסות ,

אתה גדול ממני ולא בקצת אבל אני מרגישה אלייך משהו ,

ונראה לי שגם אתה אז ננסה ונראה מה יצא מזה

מתן : יופי , אז את רוצה להיות איתי ?

אני : כן אני רוצה להיות איתך נושי חח יאללה בוא למגה אני רעבה

מתן : יש לי שיעור מתמטיקה חיים שלי ,

רוצה בנתיים את האוכל שלי או שאני יקנה לך משהו פה ?

אני : טוב תביא לי את שלך אני ילך איתך אחרי זה

מתן : חח טוב בואי

 

הלכנו לכיתה שלו היה שם מלא ילדים שהסתכלו אלינו

הוא הביא לי את האוכל נתן לי נשיקה והלכתי

 

ליטל : מוור !!

אני : מה ?

ליטל : מה אמרת לו ?

אני : שכן אנחנו חברים :)

ליטל : ייייייייייייאאאאאאאאאא !!! (איזה צעקה זו הייתה)

אני : טוב שתקי יא מפגרת !

ליטל : מה לשתוק מה ? החברה הכי טובה שלי עם הילד הכי יפה בבית ספר ?

לא רק בכיתה כמו דניאל , בבית ספר ?! יא את חייבת חייבת חייבת להכיר לי אותו !

אני : בסדר אני יכיר לך אותו רק תשתקי , תבואי איתנו היום למגה לקנות משהו לאכול

ליטל : ממי הפרוסה הזאת ? לא אמרת שלא הבאת אוכל

אני : של מתן

ליטל : תני תני אותה , חח אני יאכל את הפרוסה של הילד הכי יפה בבית ספר

אני : חחח יא סתומה , בואי יש לי פיזיקה .

ליטל : רגע ומה עם דניאל ?

אני : אני עכשיו הולכת לדבר איתו

 

אני : דניאללי ?

דניאל : אה מאמי ?

אני : ממ.. רציתי להגיד לך משהו

דניאל : אם את זה שאת ומתן חברים אז אני יודע

אני : ממי ?

דניאל : ממאי

אני : איזה מלשנית !! ומה יש לך להגיד ?

דניאל : שיהיה לך בכיף מאמי , אני לא מקנא או משהו ,

ואני תמיד יהיה החבר הכי טוב שלך ואני יגן עלייך מהכל !

אני : חח גם אני ובמיוחד ממאי

דניאל : חח אל תדאגי גם בצחוק אני לא יהיה איתה

אני : יופפי :)

דניאל : יאללה בואי תשבי לידי בפיזיקה

אני : חח בכיף ,

 

השיעור התחיל ,

המורה : טוב , היום נלמד חוצר חדש על אנרגיית חום

פתאום מתן נכנס ,

מתן : המורה , אפשר את מור ? זה דחוף

המורה : יש לך מזל שאתה ילד טוב וגם מור , מור גשי אליו .

יצאתי אליו ,

אני : מה קרה מאמי ?

מתן : את לא יכולה להבין מה כולם אומרים !!!!

נכתב על ידי Moriii , 3/3/2008 15:05  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

466
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMoriii אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Moriii ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)