לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  הכותבת-אהבה זה כואב.

בת: 30

ICQ: 436190285 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   




הוסף מסר

4/2008

המלצות לסיפורים + הודעה.


מצטערת על העיכוב. אני שכחתי את השם משתמש והסיסמא של הבלוג ואני עמוסה בלימודים. אין לי זמן לפרק.

רציתי לכתוב פרק סיום אבל לא יהיה לי זמן , וגם אם יהיה זמן, זה יהיה עוד הרבה זמן =|

אז מה שקורה בפרקים :

'תום' מנסה להוציא לאור תכנית, ובה הוא יחטוף את יובל. הוא יבקש כסף מאמה. אמא של יובל מסכימה, אבל מערבת את המשטרה.

'תום' ואמא של יובל קבעו מקום שבו היא תעביר לו את הכסף.

המשטרה תזהה את 'תום' ותכלא אותו שוב.

 

ליאור ודנה חברים, אחרי בעיות וריבים.

 

שירי התאשפזה שוב בגלל הפרעות האכילה שחזרו, היא החלימה והיא ובן חזרו להיות חברים.

 

גילי ואורן ידידים מאוד טובים, אבל החליטו לעשות הפסקה קצרה מחברויות.

 

דניאל ויובל חברים.

 


 

אם אתם רוצים לקרוא סיפורים, כנסו לכאן -

 

אהבה בפנימייה .

 


חבורה של בני נוער נפגשים בפנימיה.
את החבורה מלווים חבורה נוספת של ילדים שהם לא יעשו להם בדיוק חיים קלים.
אהבות. אכזבות. שקרים. בגידות.
מוזמנים לקרוא (:



סיירת 202.

לשם שינוי, לא סיפור אהבה.

סיפור מתח, ומד"ב. בסיגנון של האי/השמיניה.

 

 

סיפורים של חברות שלי, שהן בטוח לא יזניחו את הבלוג כמו שאני עשיתי =S

 

אני ממליצה לקרוא , לא בגלל שהן חברות שלי, אלא בגלל הכתיבה והעלילה. ממליצה בחום

נכתב על ידי הכותבת-אהבה זה כואב. , 28/4/2008 15:13  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ברברה ,,,, (: ב-4/6/2008 20:55
 





8,776

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להכותבת-אהבה זה כואב. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הכותבת-אהבה זה כואב. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)