לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 31

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2007

שירים להורדה (:


טוב, מסתבר שממש משעמם לי...

אז יש לי כל מיני שירים ואלבומים על המחשב.

אז מי שרוצה שירים ו/או אלבומים שיגיד לי (:

 

במבט קצר מה שיש לי (לא הכל, כמובן)

 

Amon Amarth, Bedwetters, Children of Bodom, Deep Purple, Feeder, From Outset Crisis, Green Day, Guns N Roses, Flyleaf, MCR, Epica, The Rasmus, Three Days Grace, Alesana, BFMV, Paramore, BMTH, Blessthefall, Fightstar, Senses Fail, Metallica, Alice Cooper, Alexisonfire, Good Charlotte, Avenged Sevenfold, A Skylit Drive, Hawthrone Heights, Breaking Benjamin

ועוד כל מיני שלא כתבתי (:

 

+ יש לי עוד שירים בודדים כאלה, של Iron Maiden, Oasis, Taking Back Sunday, Nightwish, Foo Fighters, Evanescence, Incubus, Linkin Park, Depeche Mode, Led Zeplin

 

אז נסו את מזלכם

 

תירשמו בתגובות מה בא לכם, ואם יש לי אני אוסיף לפה לינק להורדה

 


Flyleaf -Flyleaf

(11 שירים + 5 שירים בונוס)

http://rapidshare.com/files/54105350/F.L.Plus.Bonus.By.Hitman.rar

 

 

Avenged Sevenflod  - Avenged Sevenfold

10 שירים

http://depositfiles.com/en/files/2099069

 

 

Senses Fail - Still Searching

13 שירים

http://rapidshare.com/files/11801290...g-2006-RTB.rar

 

 

Evanescence - Bring Me to Life

http://rapidshare.com/files/80515512/evanescence_-_bring_me_to_life.mp3.html

 

 

Linkin Park - What I've Done

http://rapidshare.com/files/80526681/What_Ive_Done.mp3.html

 

תמשיכו "להזמין", כי עדיין משעמם לי

נכתב על ידי , 30/12/2007 15:38  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עיצוב חדש D:


נו...?

מה דעתכם? ^_^

 

7

נכתב על ידי , 19/12/2007 23:20  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היום הגרוע שלי ._.


יום מעצבן וחסר תועלת לחלוטין.

התעוררתי בשש וחצי בבוקר (wtf?!) במקום השבע וחצי-שמונה הרגיל שלי.

סיוט. ואיזה קור.....

אח"כ לעלות לאוטובוס עם התיקייה הכי ענקית שראיתם אי פעם (מטר ועשרה. עוד 45 ס"מ הגובה שלי:ס ) - סיוט.

אח"כ התברר שנעלם לי הפלאפון (כנראה באוטובוס....) - סיוט.

התברר לי שביטלו לי 4 פאקינג שעות ועוד יש לי חלון - סיוט.

היה לי בסוף היום לשון והתחפפתי עצבנית. למרות שהיה לי עוד שעתיים מתמטיקה. הו, והספרנית נעלה לי את הסיפריה כשהתקייה בפנים -_-

בכל אופן, סיוט.

 

לא יודעת אם כתבתי, אבל עברתי מגמה..... לאמנות.

יותר טוב D:

 

ולמרות החמש שעות החופשיות המוטרפות שהיו לי, והפלאפון שנעלם/נגנב, היה לי יום די נחמד ומשעשע :)

 

אז אם בא לכם, תנחמו אותי, כי הפלאפון שלי לא ישוב אלי יותר 4

 

עריכה 20:11 :      מצאו לי את הפלאפון 7  מזל שיש דוסים מוזרים בעולם XD

נכתב על ידי , 19/12/2007 16:45  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

1,908
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-Jullians- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -Jullians- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)