לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Just me

זאת אני דנדוש מוסרת ד'ש לכולם =] 3> כן כן לכל הקוראים למינהם אני יודעת שאתם חושבים מושפעת טוף זה נכון פשוט אני כל כך אוהבת לקרוא בלוגים אז החלטתי לפתוח אחד כזה.. !! LOVE..


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

טוב אני יתחיל!!


אני ממש מאוכזבת משלושה אנשים שממש קרובים אלי =[ !!

1.היא חברה ממש ממש טובה שלי והיא אכזבה אותי..

2. ידיד ממש ממש טוב שלי...

3. עוד ידיד ממש ממש טוב שלי..

מאיה ברויד:

לי בכיתה יש רביעיה אני מאיה.ב., מאיה.ל., ונופר..

אנחנו ארבעת החברות הכי טובות שיכולות ליהיות...

מאיה ברויד פשוט איכזבה אותי לא הייתי מאמינה עליה.. היא חברה פשוט מדהימה שלי. אני וידיד שלי (אחד מאלה שאיכזבו אותי) הלכנו בפיתאומיות אחרי ריב גדול שלנו ליהיות ביחד קבענו בביה"ס ואחרי זה המשכנו.. (הלכנו בתור ידידים בלבד) טיילנו בגני הרצליה.. סתם ולא היה מה לעשות.. אז עלינו על איזה מקום וחלקתי על חבל ונחתכתי =[ עדיין כואב..

אחר כך ישבנו על הדשא ושיחקנו אמת או חובה בחובה שאמרתי חיבקתי אותו ואז כנ"ל הוא ואז נישקתי אותו בלחי כנ"ל הוא ואז חיבקתי

אותו כנ"ל הוא.. וככה זה נמשך זה היה כזה מדהים והיו קטעים שפשוט שכבנו על הדשא והידיים שלנו כל הזמן היתנגשו..

ואז שיחקנו עוד פעם וזה קרה עוד פעם.. אחר כך שהייתי צריכה ללכת הוא ליווה אותי עד לצמרות והיתחבקנו לכמה שניות ואז הלכנו..

הוא היה חמוד מאוד באותו יום..

שחכתי לספר.. שבאמצע שהלכנו לגני הרצליה.. מאיה ברויד היתקשרה.. ואמרה שהיא ראתה אותנו והיא ביקשה ממני הסבר ולא יכולתי

באותו הרגע כי הייתי לידו ולא נעים..

וכשחזרתי הבייתה היאממש כעסה עלי והסברתי לה והיא אהבה אות באותו זמן..

יום למחרת מאיה וידיד שלי ועד ידיד שלי (שלושת האנשים שאיכזבו אותי)  חוזרים ביחד הבייתה מאיה כל הדרך חזרה שיגעה את אסף אם הוא אוהב אותי וזה חירפן אותו אז הוא הבין שסיפרתי לה.. אז הוא כעס עלי (בצדק)  ורבנו ריב ממש ענק ומאז לא השלמנו..

שזה  כמה ימים.. =[

המשך מחר אין לי כוח..

 

 

נכתב על ידי , 27/9/2007 20:33  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



התחלה!!


היי מה קורה אנשים?!?! פה אני יספר עלי..  חמודים אני מתה על בלוגים ועכשיו פתחתי אחד יש!!

לכולם כן כן אני מושפעת. אז רילקס בני אדם..

תיכנסו לפה הרבה פליזז.. אוהבת.. דניאל

לכל השאר דנדוש חח..

LOVE

מתה על כולכם..

נכתב על ידי , 27/9/2007 20:26  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 28

ICQ: 426973875 




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנדוש מאמי אמיתית 3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנדוש מאמי אמיתית 3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)