לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הילדה והחיוך


כי העולם הוא לא רק שחור ולבן...לפעמים יש גם קצת ירוק...

כינוי:  כי החיים הם לא רק שחור ולבן...לפעמים הם ירוקים...

בת: 31

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2008

כלום חדש..זה משגע אותי עד כמה שהחיים משעממים!!


שיר חדש:

 

Hero

Nickelback

I am so high, I can hear heaven
I am so high, I can hear heaven
Whoa, but heaven
No, heaven don't hear me

And they say that
a hero could save us
I'm not gonna stand here and wait
I'll hold onto the wings of the eagles
watch as they all fly away

Someone told me
Love would all save us
But, how can that be
Look what love gave us

A world full of killing
And blood spilling
That world never came

And they say that
a hero could save us
I'm not gonna stand here and wait
I'll hold onto the wings of the eagles
Watch as they all fly away

Now that the world isn't ending
It's love that I'm sending to you
It isn't the love of a hero
And that's why I fear it won't do

And they say that
a hero could save us
I'm not gonna stand here and wait
I'll hold onto the wings of an eagle's
Watch as they all fly away

And they're watching us (watching us)
They're watching us (watching us)
As we all fly away

And they're watching us (watching us)
They're watching us (watching us)
As we all fly away (yeahhh)

And they're watching us (watching us)
They're watching us (watching us)
As we all fly away
Whoa ohh ohh

 

 

בהצלחה לכל בעלי הבגרות/מתכונת.

 

(היתה לי עכשיו מתכונת בהיסטוריה) 

נכתב על ידי כי החיים הם לא רק שחור ולבן...לפעמים הם ירוקים... , 15/6/2008 11:22  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של זה רק הרגש חשוטף מכה. ב-30/6/2008 13:41
 





1,100
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכי החיים הם לא רק שחור ולבן...לפעמים הם ירוקים... אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כי החיים הם לא רק שחור ולבן...לפעמים הם ירוקים... ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)