לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים הפשוטים [:



כינוי: 

גיל: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

קטע לא ברור .


אני מתרגשת להגיד שהבלוג > החיים הפשוטים בנהולה של המשועממת הכפייתית (כן זאת אני.) ניפתח ! # ~ היי, טוב אז בא לי כבר לספר לכם כמה דברים... כן , לכםם. אז בואו נתחיל.


מפריד מכוער תחת אבל זה מה שיש. דברים לחטיבה: אז הלכתי לקנות דברים לחטיבה, אז חיפשנו איזה חנות שנים, ולא מצאנו.. טוב , אבל בסוף כן (: אז נכנסנו לחנות, לקחנו עגלה והעמסנו דברים. גם אח שלי היה,חפר לי בשכל. טוב , עזבו.. אז קנינו הכל, באמת שהכל... אבל לא היו שם מחברות, קיצר אמא שלי החלטיבה לנסות בחנות אחרת שהייתה קרובה שם, אז השארנו את העגלה והלכנו לקנות מחברות שם. אז קנינו מחברות וחזרנו לקחת את העגלה מהחנות השניה, קיצר סיבוך רציני.. אבל בסוף יצא אחלה ויש לי הכל. תיק שכבר קניתי לפני שבוע. קלמר וכל הציוד,גם כן ציוד כולה: 2 עפרונות,מחק,מספריים,דבק,סרגל,חודשים ועוד כמה שטויות,אבל באמת שטויות. טוב עזבו, חבל להעמיק בזהה.. וקיבלתי פתק על היום גיבוש ולפגוש את המורה וזה, מתרגשת, טוב אז אחרי שזה יהיה אני אספר לכם הכל. טוב תעברו לנושא הבאא , [[:


טוב אז זה היה פוסט הראשון , די משעמםם הא ?! לא נורא בפוסט הבא יהיה יותר מגניב. מבצעונון. המגיב הראשון מקבל לינקוק בגודל 14. 

                               שירה . 

נכתב על ידי , 28/9/2007 00:39  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשירוש :] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שירוש :] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)