לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"שומקום"




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2008

2-0-0-8 =)


אני לא מאמינה עדיין שכבר עברה שנה מהסילבסטר של שנה שעברה..

קרו כל כך הרבה דברים כל כך השתנתי כל כך הרבה דברים שיניתי כדי למצוא בסוף את המקום שטוב לי בו..

את עצמי.. את עצמי שוב אחרי כל כך הרבה זמן שחיוך זה היה מילה רחוקה ..לא מובנת ..לא אמיתית..מבחנתי .

אז אחרי כל השנה הזאת שבאמת היתה כל כך עמוסים הספקתי להחליף כל כך הרבה רגשות לחוות כל מיני סיכונים דברים הזויים

מה שניקרא גיל 17 מנוצל כמו שצריך..כל הסכנות הדברים הלא שיגרתיים שרק לי יכולים לקרות..

למדתי הרבה על עצמי האופי שלי .על החברות ה"חדשות" שלי ..ועל כמה אני אוהבת אותן למרות כל הפגמים של כולנו יחד

ושבאת קשה להיות חברה של כולנו..אבל אהבה תמיד מנצחת.

הרישון שקבלתי ורק עשה לי את החיים קלים יותר וכפיים יותר , הקשרים שמהמם למדתי על עצמי ומה אני אוהבת ..

התבגרתי אני מודה..השכל שלי אחר המחשבה שלי אחרת ..בריאה יותר ..התיכנונים להמשך החיים יותר רציניים מאי פעם..

הצבא עוד חצי שנה בערך..ומה שהלאה ..החלומות לטוס לחופשה עם הבנות לפני הגיוס ..והחלום שיבוא יום ויתגשם הודו..והלימודים באוניברסיטה

החיים בדירה בת"א עם החברה הכי טובה ..היציאה לפאב בגיל 21 ולפגוש ידיד שלא פגשתי שנים..

לאבד את התמימות ..אהבה ..והורים גאים.

הכל עובר לי כל כך מהר עכשיו החודשים עפים לי ועוד חודש פשוט יהיה מסיבה כל יום מחדש בבצפר סופרים את הימים ליציאה מ- 12 שנים מול

הספרים והמחברות !

מפחיד אותי אפילו לחשוב על זה.

 

אתמול מסיבה במוסד עם בר ומעיין היתה מסיבה כל כך הזויה בין כל הנעשה המחשבות עברו ..

ובין כולם הבנתי שעוד 22 יום יש לי יומולדת 18..גיל חזק ביותר..

ושאני חייבת לנצל את הסנה הזו עד שימאס לי כבר..

והתוכניות כבר התחילו ..

והבנתי שכל פעם שאני והוא רבים אני מבינה יותר ויותר כמה הוא חשוב לי.. כמה הוא בחיים שלי ..כמה אני לא מוכנה לאבד אותו

שאני ירצה לפגוש אותו בגיל 21 כשהוא יהיה בצבא ואני כבר יהיה באזרחות ולחבק אותו לקפוץ עליו להזכר בימים טובים..

כמה אני מכירה אותו כל פרט ופרט כמה אני אוהבת להסתכל עליו ..שעות ולחייך להיות איתו לדבר איתו ..

שהוא שואל אותי דברים ויש לי תשובה עליהם..

שהוא נמצא ברגעים החד פעמיים בחיים שלי..

הצמיד שכשאנחנו רבים אני מתה להוריד שיקרה לו משו ..אבל כשאני מורידה כאילו משו חסר לי בגוף..

והפחד לאהוב אותו ..כמו שאני לא צריכה לאהוב אותו..

מה שאני יודעת שאני לא יתן לכל זה ללכת ...רק אם אתה תבקש!

 

RUN TO ME

 

3> היל..

 

 

 

נכתב על ידי , 2/1/2008 01:21  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 34

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHil=) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Hil=) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)