לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Sex, Drugs & Rock N' Roll



Avatarכינוי:  SkinnyBitch

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2008

סרט שנגמר בסקס .


 

אתמול אני והוא הלכנו לקולנוע לראות סרט, זה היה סרט כזה של רציחות והייתי בטוחה שאני ארדם באמצע אבל דווקא היה אחד הסרטים הטובים . נראה לי שזה סרט של ג'יימס בונד החדש . היה טוב .

אח"כ יצאנו מהקולנוע והסתובבנו שם קצת .. פתאום קלטתי ילדים מהשכבה שלי ומשכבה מתחתיי ואז הם ראו אותי ונעצו מבטים כאלה של "מה היא עושה עם מישהו שגדול ממנה ככה?" אבל שמתי זין , שיסתכלו שיקנאו ויאכלו ת'לב מצדי .

התנשקנו והתחבקנו כי היה לי ממש קר, הרגשתי כאילו אנחנו שם לבד ואף אחד לא מסתכל . זאת הרגשה מדהימה , אני כ"כ אוהבת אותו .

התחשק לי גלידה אז קנינו כי זה היה ממש לידינו ואז נסענו אליו הביתה .

הגענו ואני הייתי קצת עייפה עוד מהסרט העיניים שלי שרפו קצת .. אבל אחרי 10 דק' זה עבר .

והלכנו אליו לחדר וסתם שכבנו במיטה כי לא היה מה לעשות .. התחלנו להתנשק וזה זרם שוב לסקס . היה טוב .

אחרי זה נרדמנו וקמנו היום ב-2 בצהריים ככה .

בקיצור אחד השישי הכייפים שהיו לי איתו . היה ממש נחמד .

נכנסתי להתקלח ואז סתם ישבנו לשתות נס קפה ודיברנו קצת והוא לקח אותי הביתה .

אני כ"כ אוהבת להיות איתו, הוא מדהים ואני אוהבת אותו . אני כ"כ בת מזל שיש לי אותו ..

 



נכתב על ידי SkinnyBitch , 8/11/2008 15:46  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,048
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSkinnyBitch אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על SkinnyBitch ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)