לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Sex, Drugs & Rock N' Roll



Avatarכינוי:  SkinnyBitch

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2008

הוא מדהים, שכבנו .


 

דמאט . ישלי כבר איזה 5 נכשלים מתחילת השנה איזה שיטטט מה אני עושה ?! יש לנו בקרוב אסיפת הורים ממש מה שחסר לי :| בעע . נמאס לי מהבצפר דאאמ

ומחר ישלי מבחן וכל יום ישלי פאקינג מבחן/בוחן איזה חיים יפים הא? יופי .

 


 

אני חולה עליו הוא מדהיםםםםם 33>

וכבר לא אכפת לי שהוא גדול ממני ב6 וחצי שנים זה לא מפריע לי בכלל ואני לא טורחת לחשוב על זה יותר .

הוא הדבר הכי טוב שקרה לי בזמן האחרון .

אפשר להגיד שאני מרגישה שהוא היחיד שאני יכולה לספר לו הכל .

כי אני לא מתה על החברות שלי :| הן ילדותיות ואני כ"כ לא כמוהן, אבל מה לעשות .. אין לי הרבה ידידים אבל פשוט לא אכפת לי מזה . כי יש לי אותו, והוא הכל בשבילי .

הוא גורם לי להרגיש בעולם אחר, להתרגש מחדש כל פעם שאני רואה אותו, להרגיש בטוחה כשאני לצדו, כייף לי הכי בעולם כשאנחנו לא עושים כלום, אני אוהבת לדבר איתו שעות, להסתכל עליו ולהידהם כל פעם מחדש מיופיו, להתפעם מאופיו, לאהוב את הכנות שלו, לצחוק מההומור הבריטי שלו, לפרגן לסטייל שלו, כשאני עצובה - להסתכל על החיוך שלו וזה פותר הכל, לחשוב עליו וזה כבר עושה לי טוב, להרגיש את שפתיו הקסומות, לחבק אותו הכי חזק שאפשר ולא להפסיק, להרגיש אותו בתוכי .

כי כמו שאמרתי, הוא הכל בשבילי .

 

נפגשנו אחרי שסיימתי בצפר, באתי אליו .

שכבנו .. הפעם לא בלילה .



ד"א אני עיצבתי .

נכתב על ידי SkinnyBitch , 12/11/2008 20:26  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,048
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSkinnyBitch אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על SkinnyBitch ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)