לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Lola's World


Hello World.My Name Is Lola

Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

תמונות מהממות


                                            תמונות איזה יופי

 

דובי כותב מכתב לאהבתו

 

כדור בדולח עם דובים


מלכת אנגליה

פוקה עם פוקי

פרנסיס

פסססססססססס חתולי

אני אוהבת אותי כאלו דההההההההההה!!!!!!!

איזה מאמי?



יוגה כחולה



חיפושית+שכחתי איך קוראים לו סורי!!!!!
 

 

                    

 

נכתב על ידי , 20/10/2007 20:59  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




נכתב על ידי , 15/10/2007 20:41  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קניות


                                                תמונות מהממות

נכתב על ידי , 15/10/2007 20:20  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לולה ^^|בוקר טוב ישרא D:


שאלום!cutebear.gif fat, cute thing! image by XUnforgivingXSinsX

סורפרייז סורפרייז ^^

פרצתי לך  XD

עכשיו אני אכתוב דברים טובים עלייך ^^

אה כייע בוקר טוב D:

בהצלחה בבלוג החדש שלך כולי וכולי ^^"

תהני בישרא,

כיתבי דברים משעשעים..

כתבי  כאן על הרגשות שלך וכאלה ^^

ואיימ שיהיה לך כייף D:

אני מאחלת לך שיהיו לך 100000000 כינסות ^ס^

והרבה תגובות

ועכשיו,כי אין לי עוד מה לכתוב כאן,

אני אשים תמונות מאגניבות שאהבתי  XD

chibi.gif chibi image by stoopidKEWLL

 

thu_suigintou.jpg chibi image by EvilBlackBunnyththsadsadako.jpg Chibi! image by Kiyoko_Otani

 

Inuyasha-family.jpg Chibi image by Yuna01

חייח ^^ אני יודעת שאת אוהבת את התמונה הזו של אינו,אז הינה לך XD

 

haetataki.jpg chibi image by Mandarin_12237913twdhw2l9kx.gif chibi image by lycakoh

 

040813.jpg Chibi ! ^^ image by lonelyXvampireXgirlfullmoonkitty.jpg chibi image by tsuki111

 

וזה כי את אוהבת אינויאשה D:

13_3067100012-1121238976_13_6970020.jpg Chibi! image by Aquastar_1

 

 

והינה לך רקע חמוד למסך ^-^

לחצי כאן

 

תגיבו לילדה החמודה הזו בשם לולה D:

אני  רוצה שתהיה לה הפתעה,

 כשהיא תתעורר ותלך למחשב ^ס^

thth258wml5.gif Love Note! image by Mileyfanclub101

עכשיו תגיבו לה,זונות!>O 

בברכה ואהבה,

קאסיheart

 

נכתב על ידי , 6/10/2007 08:14  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עדכון ראשון ^^+תמונות


אז שלום ^^

זה הבלוג החדש שלי ^^

תודה לקאסי שעיצבה לי אותו D:

ו..ו...גם אני עזרתי!~!!O:

אני בחרתי את התמונות U_U;

אז אה ככה ^^

אתם תקראו לי לולה

כי ככה באלי ><"""

טופי?D:

טופי X3

 

ועכשיו תגיבו 3:<

בייביי~

לולה 3>

 

נכתב על ידי , 4/10/2007 04:51  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





123

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לo0oLola0o0 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על o0oLola0o0 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)