לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יומנה של פיה מודרנית


שלום, אני פיה, כן, פיה אמיתית... יש חיה כזו :)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

הכותל רחוק ממני במרחק 4שעות טיסה... אבל יש לי חיוג ישיר... אופטימיות קוסמית


אלוהים

רבי מלךהמשיח

מלאכים

ישיויות קוסמיות שסביבי

האנרגיה הגדולה

האמת הפנימית שלי

אני

 

רוצה כבר להרגיש אוהבת ושלמה ומאושרת להיות אני

לאהוב מישהו באמת

שמישהו יאהב אותי באמת. למצוא את הזיווג שלי, את האהבה שלי

לעשות כבר כסף כי הגיע הזמן, אני פה חצי שנה!! לחסוך כסף ללימודים, להנאות, להווה ולעתיד

למצוא את הנתיב שלי.

 

פעם אמרו לי שאם אני מבקשת מאלוהים באמת מכל הלב...

אז זה מתגשם

והנה אני באמת מבקשת.

 

בבקשה.

 

כולי הודיה על כל מה ניתן ונעשה עבורי.. גם על הדברים שאני לא יודעת או שלא יודעת שצריך להודות עליהם

 

בבקשה הביאו לי ימים של שקט

 

כי זה זמן גאולה וזמן להיות חזקים.

 

אז בבקשה תן לי את הכוח.

 

נכתב על ידי פיה מודרנית , 2/7/2008 00:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  פיה מודרנית

בת: 38






140
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , פילוסופיית חיים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפיה מודרנית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פיה מודרנית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)