לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


נפלא פה.

כינוי: 

בן: 35

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007


 

האם אני מושך?

 

לא יודע. יש אנשים שאומרים לי שכן, יש כאלו שלא אומרים לי שלא.

 

יש ימים שאני פשוט לא יודע להחליט.

 

מה זה אומר? זה אומר שאני יכול להשיג כל מי שאני רוצה? זה אומר שאם יש מישהו שאני פוגש אז אני יכול לגרום לו לאהוב אותי? זה קשור בכלל למראה?

 

אני לא יודע.

 

זה כל כך חסר לי. מגע. משהו. כל דבר. כמעט שנה שאני בצבא ולא היה לי שום דבר. כלום. אני מרגיש כאילו העור שלי קפא. העלה אבק.


Radihead - Fake Plastic Trees


אני מרגיש כאילו שכחתי איך זה מרגיש. איך זה מרגיש לחבק מתוך אהבה. מתוך אינטמיות. גורם לי להצטער על הפעמים המעטות שהיה לי את זה וחתכתי את זה. הייתי שאנן. חשבתי שלא תהיה בעיה להשיג את זה. אנשים רוצים אותי.

 

אני מושך.

 

מסתבר שטעיתי. זה לא מספיק להיות מושך. צריך להיות גם נאהב. צריך להיות רצוי.

 

ועכשיו אני לבד.

 

לבד כי הייתי אדיוט. פשוט כך.

 

אדיוט.

 

כנראה בגלל זה אני לא מושך.

נכתב על ידי , 13/10/2007 14:09  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





92
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לChimera אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Chimera ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)