לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 31

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2008


נממ שאלון.

 

 

1. מי החבר/ה הכי טוב/ה שלך (הכוונה לחבר/ה שהוא/יא בן/ת מינך)? אממ שלי, נטע וליצה.

2. מי הידיד/ה הכי טוב/ה שלך (הכוונה לחבר/ה שהוא/יא מהמין השני)? נממ שלו וציליד =]

 3. מי החבר/ה הכי מוזר/ה? נממ. חח כולם מוזרים. אבל במובן הטוב XD

4. מי החבר/ה הכי עוזר/ת? שלי =]

5. מי החבר/ה הכי קשוב/ה? שלי =]

 6. מי החבר/ה הכי בוגר/ת? שלי =]

7. מי החבר/ה הכי מושפע/ת? נממ אין מושפעים אצלי חח ^_^

8. מי החבר/ה הכי משכיל/ה? באני וציליד ^_^ חח מחוננים =]

9. מי החבר/ה הכי ילדותי/ת? אדר.

10. מי החבר/ה הכי חזק/ה? יובי *-)

 11. מי החבר/ה הכי חלש/ה? וואו נראלי אין חלשים. כולם די חזקים חח.

12. מי החבר/ה הכי חדש/ה? דנדי 3>

 13. מי החבר/ה הכי ותיק/ה?  נטוש.

 14. מי החבר/ה הכי גדול/ה? ספורטה =]

 15. מי החבר/ה הכי קטן/ה? נממ ענתי =]]

 16. מי החבר/ה הכי יפה? כולם יפים :]

 17. מי החבר/ה הכי צמוד/ה אלייך בבצפר? שלי =]

 18. מי החבר/ה הכי קרוב/ה אלייך לבית? מוגי :)

 19. מי החבר/ה הכי עצלן/ית? אממ חח נראלי שאני XDD

20. מי החבר/ה הכי מוכשר/ת? במה? ליצה. היא מנגנת על מלא דברים: אממ כינור, פסנתר, גיטרה אממ ויש עוד משו אבל שכחתי. וגם באני. היא מציירת יפה 3> 

 21. מי החבר/ה הכי נאמן/ה? ליצה.

 22. מי החבר/ה הכי נדיב/ה?  ליצה.

23. מי החבר/ה הכי מצחיק/ה? ברבר.

 24. מי החבר/ה שאת הכי מתגעגעת אליה? ליצה 333333>

שאלות לבנות:

 1. נכנסת להריון. לאיזה/ו חבר/ה תפני ראשון/ה? שלי ונטע XD

 2. את לא מצליחה להרדם בלילה, והחלטת להתקשר לחבר/ה. למי תתקשרי? שלי או נטע.

 3. עשית קרחת. לאיזה/ו חבר/ה תשלחי SMS ראשון/ה? שלו XD. חח כי היום דיברנו על קרחות :]

 4. נדלקת על מישהו. לאיזה/ו חבר/ה תספרי ראשון/ה? שלי.

5. בא לך לצאת לבלות בערב. עם איזה/ו חבר/ה תרצי ללכת? עם כל הסטלנים.

 


 

סיימתי =] XD

 

יצא הרבה שלי, נטע וליצה. הם בין האנשים הכי מדהימים בעולם!

 

 

סטלנים שלי?!

אני אוהבת אתכם כל כך.

 

 

 

מו"קים שלי?!

אני מתה עליכם 3333>

מתגעגעת =[

נכתב על ידי , 11/1/2008 21:36  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אורן (ציליד) ב-25/1/2008 22:00



1,739
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנוני [= אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נוני [= ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)