לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים על פי GO =)



Avatarכינוי:  _GO_

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

קוקה קולה ווילאג' מאאאאאאןןן !!!! D:


שאאאלוםם =]

מה קורה?!  אצלנו הכל סבבה ואנחנו בקוקה קולה ווילאג' !!!!!!!  (חח קצת נשמע כמו פרסומת)
אנחנו מחוברות מהמחשבים (ה"קצת" צולעים ) שיש פה... הם מטומטמים :/
כששמענו וקראנו בבלוגים אחרים על קוקה קולה ווילאג' ועל מה שהיה... צחקנו . כי לא האמנו שדבר כזה מציאותי . חשבנו שאלה סתם שיטות של קוקה קולה לפרסם את קוקה קולה ווילאג'.
אז זהו ! שלא !

יצאנו 6 אנשים: אורין, גל, רינת, עומרי, אסף ועמית.
הגענו בכמה מוניות שירות [רכבת ישראל השרמוטים האלה החליטו לשפץ את הרכבת אתמול :/]
ולבסוף הגענו לתחנה המרכזית בנהריה, בשנייה שהגענו עלינו על ההסעות שקוקה קולה אירגנו לנו =]
הגענו למקום, התייבשנו מלא זמן בתורים, ואז הגענו לבדיקה הבטחונית המקיפה ביותר :|
לאורין בדקו את השמפו 3 פעמים, רק' כדי להיות בטוחים שאין שם אלכוהול..כי אין כמו לשתות וודקה עם ניחוח של נטורל פורמולה =]ֿ
ולגל הוציאו  את המכנסיים השמקסיים של הלילה..פולשני ביצ'ס!!
כשכולם מסתכלים..כאילו..WTF  אנשים?! רוצים לבדוק אם אינלי סמים בחזייה?!?! :S
קיצור נכנסנו, קיבלנו צמידים ורדרדים ושמקסיים שהולמים את הבנים עד מאוד :]
וכמובן..הצטלמנו =] *תמונות אחר כך*
התמקמנו לנו בקאזותֿ, עשינו סיורון קטנטן ו...לבריכה נבלותתת! [:
זה כזה כיף לשבת בבריכה ולצחוק עם חברים, ואז לראות את הים באופק, וכשמגיע הערב גם את השקיעה.
הבאסה היא שהים סוער מדי, בקושי ניתן להיכנס לים וכל הפעילויות שקשורות אליו..התבטלו זמנית.
עכשיו אנחנו ביום השני וזה עדיין לא עובד.
וזה גם לא הולך לעבוד..איזה ביאוס..איזה מנחוסס! =[

אוקיי והגענו לשלב שאנחנו אוהבות לדבר עליו..האוכללל =]ֿ
הארוחת צהריים הייתה סבירה למקום, מסעדה לא הייתי בונה מהאוכל הזה אבל הוא אכיל ודווקא טעים.
הארוחת ערב הייתה משביעה לאללללללה. טחנו וטחנו עד שלא נשאר מקום..והשתייה החופשית עזרה לתחושת השובע הרב.
אורין שתתה קולה, טוב, הרבה  קולה!! אבל בעזרת הכדורים היו רק כאבי ראש קלים =] *הידד*
הגיע הלילה, אחרי שכולנו ישנו בסביבות ה5 שעות בלילה שלפני הוילאג', היינו די סחוטים מעייפות..אבל זה לא הפריע לנו להישאר עד  איזה 4-5 בבוקר =]
אחרי זה קמנו בסביבות 9 [אהחמ תודה לאורין שהעירה אותי ואלת עומרי אהחמ אהחמ]
אורין הביצ'ס קמה ב8 בגלל שהבוהן המשקסית של רינת דיגדגה אותה למוות אז היא דאגה להעיר אותנו :@
לפני ארוחת הערב שכחנו להזכיר, נכנסנו להתקלח, תקשיבו..המים רותחייייים...המים כאלו טובים, והאמת שלא צפוף שם מי יודע מה וגם נקי כאן לאללה..אחלה צוות !!
בערב גם הייתה הופעת סטנד אפ של אורי חזקייה..הרג אותנו XDDDD
ויש פה הרבה אשקלונים...ריח של ערסים באוויר D:


אוקיי עכשיו כבר לקראת ערב, ובא לנו בריכה!!!
נעדכן על הלילה ועל הבוקר כשנהיה כבר בבית כנראה, וכמובן שלא נשכח להוסיף תמונות  :)
ֹֹהולך להיות לילה מעניין גדוש במשחקי NEVER

ועד אז,
להת' ביצ'ס (:
נכתב על ידי _GO_ , 31/7/2008 17:02  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הבלוג חוזר........ובגדולללל ! P:


היי זאת אורין =]

צ'מעו , היום גלשתי בבלוג , ונזכרתי בכל הקטעים המצחיקים שהיו עם הבלוג ..

אני פשוט לא רוצה לסגור אותו ...

אז החלטתי להמשיך לעדכן אותו ,

ובטח גלע תצטרף P:

 

הממ אז מה חדש אצלי ?

 

התנשקתי =]

היה לי חבר

עם דגש על היה . ><

סיימתי כיתה ט' והתקבלתי למגמת רפואה

פרשתי מהאל"צ

אני בפרלמנט הנוער

התנדבתי ב"ראשון אוהבת חיות "

פתחתי בלוג משלי =]

אנחנו הולכים עוד 12 יום לקוקה קולה ווילאג' !!!!

ואחרי יומיים אני באילת =]

הממ ... מצאתי לעצמי עבודה. קשה אבל מקבלים על זה כסף P;

גיליתי שמזרחית זה לא כזה נורא !!! O:

הממממממממממממממ..... רבתי עם גל

והשלמנו. xD

והיא ושאר הבננות קנו לי זר מדהייייייייים של בלונים ליומולדת !!!

והיא ארגנה לי גם מסיבת הפתעה D:

והיא עוד לא קנתה לי מתנה ליומולדת אהחמ אהחמ P:

סתאם (:

 

קיצר אני מתה על הילדה הזאת .

ועל רינת P:

נו ועל עוד מלא אבל לא נכתוב את כל השמות :\

 

גל , רוצה לעדכן מה חדש אצלך ?

 


 

והנה גלע, עונה ב- כ=ן גדול כזה DDD:

 

אזז...ניקח רעיונות מאוריאנה:

 

התנשקתי. [:

יש לי חבר, 3 חודשים וקצת. טפו טפו טפו, 555 D:

סיימתי כיתה ט' וזרקו אותי לחברתית. XDDD

פרשתי מהמד"צים.

פרשתי מהמש"צים.

פתחתי בלוג משלי (:  [ - 496252 ]

עוד 11 ימים קוקה קולה וילאג' עם היפיוף שלי, אוריאנוש, ה-סנעפ, אסף ועמית DD:

ויצא לאורין קולה מהטוכעס! חעחע אורין! חע-חע.

הייתה לי יומולדת מדהימה, עם בלונים שמקסיים D:

לאוריאנה הייתה יומולדת, ואורגנה לה מסיבת הפתעה D:

לא קניתי לאורין עדיין מתנה. |: [2 כאפות גל...2 כ=א=פ=ו=ת! :@]

המצלמה הדיגיטלית שלי התפגרה.

אני חייבת לתקן אותה עד הוילאג'.

משעמם לי ואורין לא התחברה כל היום למסן. בוהווווווווו!!

טוב, זהו.

סיימתי את חפירתי ~!

 

טוב לחזור,

אוהבות ,

אורייני וגלע #3>

נכתב על ידי _GO_ , 18/7/2008 23:28  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





538

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל_GO_ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על _GO_ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)