לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my life



Avatarכינוי: 

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

יום כיף/ספורט


אז...

נכון שלא עידכנתי כמה זמן אבל זהפשוט בגלל שהיה שמשעמם לי...

וסתם אתמול נסעתי ללונה פארק עם המשפחה....

נכון מזג האוויר בבוקר לא היה מש'ו....ושהיה קצת גשם....לא נורא..

אבל ברגע שניכנסנו לשם..

היה אפשר פשוט לצעוק: יש פה מיש'ו?

ואפחד לא היה עונה לך....

אני דווקא רציתי שלא יהיו כל כך הרבה אנשים שלא ניצטרך לעמוד בתור...

אבל לא עד כדי כך.....

זה לא כזה כיף כשרק אתה נימצא וכל שאר הלונה פארק ריק...

חוץ מאיתנו הייתה שם עוד איזה משפחה אחת ניראלי...ו..המפעילים של המיתקנים!

כך שתמיתקנים הפעילו רק בשבילנו....=]

בסוף לקראת הצהריים כמובן הופיעו עוד אנשים....

אני עליתי על כל המיתקנים..

הכי כיף היו רכבות ההרים.........XD

וגם המיתקן ההוא שנימצא ממש בכניסה אין  לי מושג איך קוראים לו היה ממש כיף....

כי אני דווקא אוהבת אקסטרים......לא שאפשר לקרוא למה שיש שם אקסטרים....

אבלל....עדיין זה מש'ו..

אז....

בסוף גם רצינו ללכת לצאפרי..(אני הייתי נגד)אין מה לעשות שם חוץ מלהיסתכל בציפורים.....

אבל למזלנו כשהיגענו הוא עמד להיסגר  אז....

סתם היסתכלנו בקלובי החיות שהיו שם בסביבה....

היו שם המון יענים....אבא שלי רצה שנאכיל אותם בזמן שהוא מצלם אותנו

הוא אומר לאמא שלי:"אלי תידאגי הוא לא נושך.."

ומיד אחר כך היען דווקא כן נשך אותה כשניסה לקחת את פיסת הלכם שהייתה לה ביד.....

טובב...היו שם עוד חיות....

המון תרנגולים וברווזים....צבאים...איזה חמוס אחד או שניים...

הכי חמוד היו שם 3 דביבונים.....תווס ועוד איזה כמה ציפורים מוזרות שאין לי מושג מה הן בכלל! כניראה קרובי משפחה של התרנגולים...כי אם מסתכלים אז יש דימיון..!

אחרי זה סתם הלכנו וטיילנו בפארק הירקון כשניסינו לחזור לכביש הראשי כדי לתפוס מונית...

וסתם כזה פיתאום אני רואה יש שלט כתוב "פארק של ספורט" אני ואח שלי הלכנו לבדוק ווואלה יש כל מיני מיתקני כושר....ובחינם...

לא יודעת..האנשים בעיריית תל- אביב פשוט גאונים..

הרי מזמן  כבר הודיעו שבישראל יש המון ילדים עם בעיית השמנה...

יש הורים שיכולים להרשות לילדיהם מכון כושר ויש כאלה שלא..אז ההורים שלא יכולים יקחו את הילדים שלהם לפארקים כאלה....

אז אתמול נישארנו קצת זמן בפארק הספורט הזה.....והיתאמנו קצת...

ביום ההוא אחרי כימעט חודשיים של היתבתלות ועשיית כלום..היתאמנתי....וגיליתי שאני בכושר די גרועה..

והיום אני לא יכולה להרים למעלה ת'ידיים שלי...כאילו אני יכולה..אבלל...זה כואב...!

היום גם הרגליים שלי כואבות כי בחיי פארק הירקון הזה ארוך.........

ועכשיו שום דבר חיי/ מת לא יצליח להוציא אותי מהבית!!! חוץ מהחזרה ללמודים...

אני די רוצה בעצמי לחזור ללמודים...

כי כמו שסבטה אמרה לא פעם כל החיים זה שם בשבח....או מש'ו בסיגנון הזה..!

טוב זה  העידכון הכי ארוך שהיה לי עד עכשיו....

ואין תמונות אז תתגברו על זה!!!

ביי ביי

נכתב על ידי , 9/12/2007 11:08  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,681
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , יצירתיות , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJinX אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על JinX ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)