לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Devil is a Loser

האתר הזה הוא לא לבעלי לב חלש ראו הוזהרתם!!!! סתם צוחקים זה אחלה בלוג אני מקווה אם לא אז באסה לכם


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

יציאה לנגב


הפעם הראשונה בבלוג איזו התרגשות(מעניין לי את התחת)

טוב חברה בקיצור אני מש"צ רוב האנשים שיכנסו לפה הם מש"צים נהארץ מחו"ל (ואולי ממקומות אחרים) אז אין טעם לדבר על זה

בקיצר מחר יוצאים לנגב הכי כיף נגב למרות שלא כולם יודעים אפילו איפה זה!!!!

3 ימים של חול וחלירע שהדבר הכי קרוב למודרניזציה יהיה דימונה וגם זה לא כל כך קרוב בואו נודה

מקווה שיהיה כיף מי שבא ירוויח מי שלא בא בעיה שלו.

חוץ מזה אין לי מה לספר עכשיו אחר כך יהיה המון מבטיח אולי יהיו תמונות גם

טוב מה אני מבלבל את המוח בפעם הבאה שאני יכתוב נספר על הטיול וקצת-הרבה על עצמי

 

אז נראה אתכם מתישהו ביי

נכתב על ידי , 29/9/2007 17:00  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 32

MSN: 




27
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGrim Reaper Came To Town אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Grim Reaper Came To Town ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)