לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

angel


אתר שידבר על מלאכים ואהאבה לפעמים אכתוב כל מיני דברים שהייתי רוצה יעווץ אז בבקשה תנו לי =)

כינוי: 

בת: 17

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

תנו עצה. לגבי בנים =)


 

 

 

 

 

 

 

 

 

היי .. מה שלומכם הכל טוב?..

 

אני ספיר כיתה י' ואני בת 16

וכמו שידוע התחלנו ללמוד אחרי חנוכה.

בקיצור. הגיעו לשיכבה שלי שני תלמידים חדים שהם תאמוים..

עכשיו מהם בכיתה שלי.

והוא מוצא חן בעניי.. אוקיי?.

 

שיו זה מביך!!!!

 

אני רוצה להתידד איתו. אבל הבעיה שלי שאני קצת ביישנית.  וקשה לי ככה להבוא לבן ופשוט לדבר.. יש לי את הקושי הזה..

 

איך אני יכולה להתידד איתו באמת. ידידות טובה?....

תוכלו לעזור לי ולתת לי עצות?

 

 

=) =) =) =) =) =) =) =) 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 19/12/2007 12:40  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לספיר_15 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ספיר_15 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)