לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הארי פוטר הרמיוני גריינג’’ר רונאלד וויזלי וכו’’...


אני ממש אוהבת הארי פוטר, ואני ממש אוהבת את הרמיוני וכו'... אני יודעת על זה את הכל, אני וחבר שלי הארי. נשמח לראות אותכם עצליינו בבלוג העדיר והמושלם שלנו על הארי פוטר. תמונות, סיפורים שלכם ושלנו, מידע, אהבה, פפרצי, ועוד ועוד!

Avatarכינוי: 

בת: 27

ICQ: 1235645 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

א, ב, עם הארי פוטר.


מה מצבכם?

Backgrounds From FreeGlitters.Com






backgrounds/71.gif);}



א'- אואנס


ב'- זה בלטריקס


ג'- זה גרגול גדול.


מהו ד'- זהו דובי שפותר לי את הכל...


ה'- הרמיוני.


ו'- זה ויליה שתי מילים מנוגדות.


ז'- ח'- שניהם ביחד זר הופך חבר כה טוב.


א,ב,ג,ד,ה,ו,ז,ח,


ט'-זה טראגי.


י'- יגון.


כ'- זה לי כל כך קל.


ל'- לוציוס.


מ'- ונ'- זה מאלפוי נוח כך לקבור אותו בחול.


ס'- סיריוס.


ע'- עין.


פ'- זה פוטר המפורסם.


צ'- צבא של דמבלדור כי לא לומדים פה שום דבר...


א',ב',ג',ד',ה',ו',ז',ח',ט',י',כ',ל',מ',נ',ס',ע',פ',צ',


ק- קווידיץ',


ר'- זה רונאלד,


ש'- שרביט ועוד מילה


ת'- תודה לרולינג שהמציאה את הכל מהתחלה...


א',ב',ג',ד',ה',ו',ז',ח',ט',י',כ',ל',מ',נ',ס',ע',פ',צ',ק',ר',ש',ת',


נכון שזה גאוני!!!!אני והארי החבר הטוב שלי המצאנו!!!!!! שלכם הרמיוני והארי מנהלי האתר הרמיוני והארי



© כל הזכויות שמורות©

נכתב על ידי , 30/9/2007 13:58  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





נכתב על ידי , 30/9/2007 13:57  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ג'יי.קיי. רולינג או ג'יאן קייט רולינג- איך שבא לכם.


אתם לא שואלים את עצמכם לפעמים איך זה שעני נהיה עשיר?
 אז הנה: הסופרת ג"יי.ק''.רולינג כתבה את הסיפור הארי פוטר...
אבל זה לא חדש לכם אני מקווה...
אם לא עכשיו אמרתי לכם...
אז ככה: רולינג הייתה ענייה ולא היה לה מספיק כסף לאוכל, היא היתה קונה שוקו חם לה ולבנה, ויום אחד כאשר היא ישבה כמו כל יום ליד הדלת שמעה ילד אחד אומר: "אמא, הלואי שיכולתי לעוף..." ואז עלה  הרעיון לסיפור לראשה לאט לאט היא החלה לעשות סדר בעלילה של הסיפור אבל לא היה לה מספיק כסף לדפים אז היא היתה כותבת על המפיות שהיו בבית הקפה... וזה עוד לא הסוף...
יום אחד היא שכחה את התיק שלה בבית והתינוק שלה טייל בבית כמובן שחבר שלה היה איתו...
הילד שלה טייל ונאחז בתיק של אימו והלך שניי צעדים והתיק נפל מהשולחן על הריצפה התינוק נפל על הטוסיק, האבא בא וראה שהתינוק הלך ואמר: "כל הכבוד!!" ואז הוא ראה שהתיק שלה נפל וכל הדברים שהיו לה בתיק נשפכו!!! הוא התחיל להרים את הכל עד שהוא הגיע לארנק שמיתחתיו היה מלא... מפיות! הוא הסתכל עליהן וראה כתוביות ומספרים על זה היה כתוב "120" והוא היסתכל על כולן וראה שכתוב 1 הוא התחיל לקרוא וזה היה סיפור על ילד קוסם, חכם,בהתחלה היא הגזימה אפילו כתבה: חתיך! אז... זה הסיפור האמיתי על הארי פוטר תעברו לדף הבא!

נכתב על ידי , 30/9/2007 13:49  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

124
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לharry potter H\HR אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על harry potter H\HR ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)