לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

~%*בלוג סיפורים*%~


היי קוראים לי זוהר שלום אני בת 12 מראש העין..!=] בבלוג הזה אתם תראו סיפורים על החיים של מישהי (אני) ותראו איך היא מסתדרת בכל דבר בחיים שלה ומה היא עוברת....!! אני ארצה להודות לעופרי על העזרה החברה הכי טובה!! תהנו בבלוג באהבה: ~%*הילדה החמודה*%~

כינוי: 

בת: 28

ICQ: 266622171 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007


הנה ההמשך של הפרק הקודם:

 

.....ונתקלנו ב-3 בנים.

אמרתי:"סליחה" והם אמרו:"לא זה בסדר אנחנו מצטערים"

ירדן שאלה:"איזה כיתה אתם??" "ז-7" הם ענו "גם אנחנו" אמרנו במקהלה..

הם שאלו: "איך קוראים לכן?" הצגתי כל אחת:"אני ליאל זאת ירדן וזאת תמר.." "ירדן התפרצה לי באמצע המשפט:"ואיך קוראים לכם?" הם אמרו:"אני יובל הוא רועי ואני איתמר.."

"אהה טוב היה צילצול אנחנו צריכות לזוז" אמרתי "ביי" והלכנו לספח 5 לשיעור מתמטיקה.

הם לא היו איתנו בקבוצה.

המורה הסבירה לנו על סוגריים ראשוניים על סוגריים משניים ועל סוגריים שלישיים אני חשבתי על ירדן שאלתי את עצמי בלב: למה היא התפרצה בהתרגשות אל המשפט שלי באמצע והסתכלה בעניים של הבחור הגבוה? אולי היא אוהבת אותו? או שלא?? (פשוט לא היקשבתי למורה=])

המורה שאלה אותי שאלה:"ליאל מה התשובה?" ובשנייה עניתי על השאלה. נגמר השיעור היו לנו שעתיים הלכתי לאכול בכיתה שלי.

פיתאום ניגש אלי אחד מהבחורים שפגשנו היום בבוקר: רועי הוא שאל:"מה נישמע?" עניתי :"סבבה ואצלך?" והוא ענה אותו דבר:"סבבה" "איך הלך שיעור מתמטיקה?" "בסדר" עניתי..

"תגידי..." שאל "איפה את גרה?" אמרתי לו: "רחוב איילון 96 ואתה?" "רחוב איילון 2" ענה לי..

"רוצה להיפגש היום?" עניתי:"אני לא יכולה כל- כך יש לי שיעור אנגלית וזה לא שאני לא טובה אני רוצה לשפר=)" וחיכתי. הוא אמר:" אז תבטלי" "אני לא יכולה זה עולה המון כסף אמרתי מחר אני יכולה" הוא אמר: "טוב אז יאללה ביי" ונתן לי חיבוק מאז אני מרגישה כלפיו משהו....

 

 

נכתב על ידי , 10/10/2007 19:11  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , משפחתי וחיות אחרות , ספורט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~%*הסופרת*%~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~%*הסופרת*%~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)