לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מזל או ביש מזל תאומות@@



כינוי: 

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

כיף בתאומות?..


טופ אז היתכנסנו כאן היום(הקיצר מזל שמישהו נמצא כאן..) כדי

ההוכיח לאנשים שיש בתאומות מלא ברים חיוניים ומזהמים את הסביבה

כמו שרק אנחנו אוהבות!!

4

 

*

  לפני חופשת סוכות  אני קים הילדה החמודה הברזתי מהשיעור והמורות חילקו לי מחמאות איך עבדתי כל כך יפה.

 

אתם שואלים איך זה קרה??  ברור!! אחותי החליפה אותי!!כיף לא ??

 

תגידו? למישהו פה יש תאומים או רוצה שהיה לו תאום אני מנסה לחשוב על עוד יתרונות אבל אני הברזתי משעור חינוך ואני רוצה שתחשבו במקמי אולי אתם תימצאו עוד יתרונות??.

נכתב על ידי , 30/9/2007 15:23  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



43
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למזל וביש מזל תאומות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מזל וביש מזל תאומות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)